گوشی هواوی آنر 7A را در رندر جدید مشاهده کنید

رسانه کلیک - در تاریخ 2 آوریل به صورت رسمی از گوشی هواوی آنر 7A رونمایی خواهد شد؛ با این حال اخیرا رندری از این دستگاه منتشر شده که ما را با طراحی آن آشنا می کند.

گوشی هواوی آنر 7A را در رندر جدید مشاهده کنید

هواوی به صورت رسمی اعلام کرده که در تاریخ 2 آوریل از گوشی هواوی آنر 7A رونمایی می کند. در همین راستا به تازگی رندری از این دستگاه توسط Slashleaks منتشر شده که طراحی آن را در تمامی زوایا نشان می دهد.

این گوشی هوشمند طراحی مشابه با آنر 8 پرو دارد و از بدنه فلزی بهره می برد. نمایشگر مورد استفاده در هواوی آنر 7A دارای نسبت تصویر 18:9 است که باعث شده حاشیه های اطراف آن کاهش پیدا کند که البته نمی توان آن را دستگاهی بدون حاشیه نامید.

در بالای صفحه نمایشگاه این محصول از دوربین سلفی دوگانه استفاده شده است که از یک فلاش LED بهره می برد. در پشت دستگاه یک دوربین اصلی به همراه فلاش LED تکی خودنمایی می کند. بر اساس این رندر گوشی هواوی آنر 7A فاقد سنسور اثر انگشت است که این موضوع باعث می شود با یک دستگاه اقتصادی روبرو باشیم.

بنابر گزارشات این دستگاه دارای ابعادی برابر با 152.4 × 73 × 7.8 میلی متر است و از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 720 × 1440 پیکسل بهره می برد.

گفته می شود قدرت گوشی هواوی آنر 7A را پردازنده هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 430 تامین می کند. این گوشی هوشمند به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد. انتظار می رود که دوربین های سلفی این دستگاه دارای سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی باشد و در بخش پشتی آن نیز سنسوری 13 مگاپیکسلی تصاویر را ثبت کند.

بر اساس گزارشات، هواوی برای این محصول خود یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است. هواوی در تیزر رسمی آنر 7A به استفاده از اسپیکر استریو و سیستم شناسایی چهره اشاره کرده است. این احتمال وجود دارد که گوشی هواوی آنر 7A از فناوری واقعیت افزوده نیز پشتیبانی کند.

ارسال نظر