گوشی آنر 8C در تاریخ 11 اکتبر معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت آنر به تازگی پوستری را در فضای مجازی منتشر کرده که بر اساس آن، گوشی آنر 8C در تاریخ 11 اکتبر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

گوشی آنر 8C در تاریخ 11 اکتبر معرفی می شود

آنر که زیرمجموعه شرکت هواوی محسوب می شود، در ماه آینده میلادی از یک محصول جدید به صورت رسمی رونمایی می کند. بر اساس پوستری که به تازگی در اینترنت منتشر شده، گوشی آنر 8C در تاریخ 19 مهر معرفی می شود. این شرکت در ماه مارس سال جاری میلادی گوشی آنر 7C را در معرض دید عموم قرار داده بود.

در پوستر منتشر شده برای گوشی هوشمند جدید شرکت آنر شاهد حضور عبارت «Charging Up» هستیم که این عبارت می تواند به قابلیت شارژ سریع این محصول اشاره داشته باشد. با توجه به این موضوع که آنر 7C با قیمت پایینی به بازار عرضه شده، محصول جایگزین آن نیز قیمت پایینی خواهد داشت. حضور فناوری شارژ سریع برای یک گوشی هوشمند ارزان قیمت می تواند یک مزیت باشد.

بر اساس تصویر منتشر شده، گوشی آنر 8C دارای بریدگی صفحه نمایش است. این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی خود حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود دارد. به تازگی یک اسمارت فون با شماره مدل BKK-TL00 در TENAA ظاهر شده است. در حالی که تنا تصویری از این محصول منتشر نکرده، انتظار می رود با آنر 8C روبه‌رو باشیم.

بنابر مشخصات اعلام شده توسط TENAA، محصول آینده شرکت آنر به نمایشگر 6.26 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 مجهز می شود. ابعاد این دستگاه برابر با 7.98 × 75.94 × 158.72 میلی متر بوده و وزن آن به 167.2 گرم می رسد. این گوشی هوشمند به یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز مجهز می شود.

آنر برای این محصول خود 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است. این گوشی هوشمند از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی بهره می برد.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 3800 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد. خریداران می توانند گوشی آنر 8C را در رنگ های آبی، بنفش، مشکی و طلایی سفارش دهند.

ارسال نظر