تصویر گوشی آنر مجیک 2 به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین اصلی سه گانه

رسانه کلیک - چند روز دیگر با گوشی آنر Magic 2 ملاقات می کنیم. امروز تصویر گوشی آنر مجیک 2 در فضای مجازی منتشر شده که طراحی پنل پشتی آن را نمایش می دهد.

تصویر گوشی آنر مجیک 2 به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین اصلی سه گانه

در تاریخ 31 اکتبر به صورت رسمی از گوشی آنر مجیک 2 رونمایی می شود ( گوشی آنر مجیک 2 ماه آینده رونمایی می شود ). در گذشته شاهد انتشار رندری از این محصول بودیم که به دوربین اصلی چهارگانه اشاره داشت ( رندر آنر مجیک 2 خبر از دوربین اصلی چهارگانه می دهد) .

به تازگی تصویر گوشی آنر مجیک 2 در فضای مجازی منتشر شده که این دستگاه را در دو رنگ مختلف نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی سه گانه است. در بالای سنسورهای دوربین شاهد قرارگیری فلاش LED هستیم. سنسور سوم با دو سنسور دیگر فاصله دارد. در زیر این سه سنسور عبارت AI Vision به چشم می خورد.

یکی از این محصولات دارای برند Honor است و روی دیگری برند Eiffel حضور دارد. در حالی نسخه آبی رنگ دارای برند AI Vision است؛ زیر دوربین نمونه مشکی رنگ عبارت Dual Lens به چشم می خورد. پنل پشتی این محصولات فاقد سنسور اثر انگشت است.

بنابر شایعات، محصول آینده شرکت آنر از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد. آنر در گذشته تیزری از این محصول منتشر کرده بود که بر اساس آن، گوشی آنر Magic 2 دارای طراحی کشویی است ( تیزر آنر مجیک 2 به طراحی کشویی این گوشی اشاره می کند ).

آنر مجیک 2 اولین اسمارت فون برند آنر محسوب می شود که قدرت آن را چیپست Kirin 980 تامین می کند. این پردازنده 7 نانومتری دارای دو واحد پردازش عصبی مستقل است. انتظار می رود محصول آینده آنر از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی کند و همچنین دارای باتری گرافنی باشد.

شرکت آنر در سال 2016 از نسل اول این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش 5.09 اینچی و پردازنده Kirin 950 رونمایی کرده بود.

ارسال نظر