رندر آنر مجیک 2 خبر از دوربین اصلی چهارگانه می دهد

رسانه کلیک - اخیرا رندر آنر مجیک 2 در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تصویر، گوشی آنر Magic 2 به 4 سنسور برای دوربین اصلی و پنل  پشتی شیشه ای مجهز می شود.

رندر آنر مجیک 2 خبر از دوربین اصلی چهارگانه می دهد

گوشی Honor Magic 2 تا پایان ماه جاری میلادی معرفی می شود ( گوشی آنر مجیک 2 ماه آینده رونمایی می شود ). این برند زیر مجموعه هواوی اعلام کرده اسمارت فونی را با طراحی کشویی معرفی می کند. این سبک طراحی باعث می شود نسبت نمایشگر به بدنه آن افزایش پیدا کند.

تا به امروز اطلاعاتی در رابطه با طراحی پنل پشتی این هندست در اینترنت منتشر نشده بود. به تازگی رندری در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که گفته می شود مربوط به آنر مجیک 2 است. رندر آنر مجیک 2 به دوربین اصلی چهارگانه و پنل پشتی شیشه ای اشاره می کند. در این رندر، گوشی آنر مجیک 2 در دو رنگ به چشم می خورد که یکی از آن ها مشکی و دیگری ترکیبی از رنگ های آبی، فیروزه ای و بنفش است.

هواوی P20 پرو که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، از سه سنسور به عنوان دوربین اصلی استفاده می کند که میان سنسور دوم و سوم آن مقداری فاصله به چشم می خورد. در این تصویر همان فاصله را میان سنسورهای سوم و چهارم مشاهده می کنیم.

در گذشته شاهد معرفی گوشی گلکسی A9 2018 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه بودیم ( سامسونگ گلکسی A9 2018 معرفی شد؛ اولین گوشی هوشمند جهان با 4 دوربین اصلی ). با توجه به این موضوع امکان استفاده از 4 سنسور دوربین روی پنل پشتی گوشی آنر مجیک 2 وجود دارد.

هم اکنون امکان پیش خرید گوشی آنر مجیک 2 توسط فروشگاه اینترنتی JD.com فراهم شده است. بر اساس گزارش ها، این اسمارت فون دارای نمایشگر AMOLED است که در زیر آن سنسور اثر انگشت قرار می گیرد. انتظار می رود این محصول به قابلیت هایی مانند اسکن سه بعدی چهره و باتری گرافیتی مجهز شود. این احتمال وجود دارد که محصول آینده آنر از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی کند.

ارسال نظر