تیزر آنر مجیک 2 به طراحی کشویی این گوشی اشاره می کند

رسانه کلیک - شرکت آنر در آینده نزدیک از نسل دوم گوشی Magic رونمایی می کند. این شرکت به تازگی تیزر آنر مجیک 2 را در فضای مجازی منتشر کرده است.

تیزر آنر مجیک 2 به طراحی کشویی این گوشی اشاره می کند

آنر چند روز پیش اعلام کرد از گوشی آنر مجیک 2 با طراحی کشویی در تاریخ 31 اکتبر به صورت رسمی در کشور چین رونمایی می کند ( گوشی آنر مجیک 2 ماه آینده رونمایی می شود ). در نمایشگاه IFA 2018 این کمپانی چینی برخی از مشخصات این دستگاه را اعلام کرده بود.

قدرت گوشی آنر Magic 2 را پردازنده 7 نانومتری کایرین 980 تامین می کند. نسبت تصویر به بدنه این دستگاه نزدیک به 100 درصد است. محصول آینده آنر از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می کند.

امروز این کمپانی چینی تیزر آنر مجیک 2 را در اینترنت منتشر کرده که طراحی منحصر به‌فرد آن را نشان می دهد. این دستگاه دارای مکانیزم کشویی بوده که دوربین سلفی و سایر سنسورهای این دستگاه را میزبانی می کند.

حضور مکانیزم کشویی باعث می شود این دستگاه فاقد بریدگی صفحه نمایش باشد. حذف برش نمایشگر به معنای افزایش نسبت تصویر به بدنه است. در تیزر آنر مجیک 2 شاهد نمایش بخش پشتی این گوشی هوشمند نیز هستیم.

گوشی آنر Magic 2 به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. سنسورهای این دوربین دارای چیدمان عمودی بوده و در زیر آن ها فلاش LED قرار گرفته است. این احتمال وجود دارد که این دستگاه دارای فناوری Graphene شرکت آنر باشد. مدیر عامل آنر در گذشته اعلام کرده بود گوش آنر مجیک 2 از هوش مصنوعی بهره می برد.

بر اساس گزارش ها، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.0 اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن 1440 × 2880 پیکسل مجهز می شود. این دستگاه دارای 6 گیگابایت رم است و انتظار می رود در دو نسخه روانه بازار شود.

اسمارت فون آینده آنر به سیستم عامل اندروید و رابط کاربری EMUI 8.2 مجهز می شود. برای آشنایی کامل با این دستگاه باید تا پایان ماه جاری میلادی صبر کنیم.

ارسال نظر