آنر نوت 10 به بلندگوهای استریو مجهز می شود

رسانه کلیک - تیزر جدید آنر نوت 10 از سوی شرکت سازنده آن منتشر شد. این تیزر به اسپیکر استریوی این گوشی هوشمند اشاره می کند.

آنر نوت 10 به بلندگوهای استریو مجهز می شود

آنر که زیرمجموعه شرکت هواوی محسوب می شود در آینده نزدیک از یک محصول جدید رونمایی می کند. در تاریخ 31 جولای به صورت رسمی آنر نوت 10 معرفی می شود ( تاریخ معرفی آنر نوت 10 اعلام شد ). به تازگی تیزر جدید آنر نوت 10 در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس تیزر جدید آنر نوت 10 این دستگاه به اسپیکر استریو مجهز می شود. در سال 2016 این شرکت از گوشی آنر نوت 8 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند فاقد بلندگوهای استریو است.

آنر نوت 10 به نمایشگر 6.95 اینچی با فناوری سوپر امولد مجهز شده است و قدرت آن را پردازنده Kirin 970 تامین می کند. آنر قصد دارد محصول آینده خود را در نسخه های مختلف روانه بازار کند.

این اسمارت فون در نسخه هایی مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد. آنر این گوشی هوشمند خود را به دوربین اصلی دوگانه مجهز می کند که از سنسورهای 12 و 24 مگاپیکسلی بهره می برد. در جلوی این دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند.

در گذشته یک تیزر دیگر از گوشی آنر نوت 10 از سوی شرکت سازنده آن منتشر شده بود که به استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه اشاره می کرد ( تیزر آنر نوت 10 به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این دستگاه اشاره دارد ).

در حال حاضر نسخه های مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی هوشمند برای پیش فروش در فروش اینترنتی Vmall حضور پیدا کرده اند. علاوه بر تیزر جدید آنر نوت 10 شاهد انتشار تصاویری واقعی از این گوشی هوشمند نیز هستیم.

این تصاویر جدید پنل جلویی و پشتی آنر نوت 10 را به نمایش می گذارند. پنل پشتی این دستگاه با تصاویر گذشته متفاوت است با این حال در این بخش سنسور اثر انگشت دستگاه خودنمایی می کند. حضور این اسکنر بر روی پنل پشتی احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را از بین می برد.

ارسال نظر