انتشار تصویری از جعبه اچ تی سی دیزایر 12 که مشخصات آن را برملا می‌کند

رسانه کلیک - محصولات سری دیزایر اچ تی سی قدمت بالایی دارد. سری دیزایر، محصولات میان رده و پایین رده اچ تی سی را تشکیل می دهند. به تازگی مشخصات فنی اچ تی سی دیزایر 12 فاش شده است.

انتشار تصویری از جعبه اچ تی سی دیزایر 12 که مشخصات آن را برملا می‌کند

هفته گذشته افشاگر معروف دنیای فناوری، ایوان بلس اعلام کرد که اچ تی سی به دنبال معرفی گوشی هوشمند جدیدی از سری دیزایر است. این دستگاه اچ تی سی دیزایر 12 نام دارد. به تازگی تصویری از جعبه این دستگاه فاش شده که مشخصات آن را برای ما مشخص می کند. با انتشار این تصویر می توان با اطمینان وجود این گوشی هوشمند را تایید کرد. بر اساس مشخصات درج شده بر روی جعبه این محصول، با دستگاهی پایین رده روبه‌رو هستیم.

باتوجه به تصویر منتشر شده از جعبه اچ تی سی دیزایر 12 می توان به این موضوع پی برد که قدرت آن را یک پردازنده 4 هسته ای و 64 بیتی تولید شرکت مدیاتک تامین می کند. در این محصول شرکت تایوانی اچ تی سی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده که البته توسط کارت حافظه خارجی قابل افزایش است.

این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720 در 1440 (اچ دی پلاس) و نسبت تصویر 18:9 مجهز خواهد شد. دوربین اصلی 12 پیکسلی این دستگاه قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 1080p بوده و از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می برد. در بخش جلویی این محصول شاهد استفاده از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هستیم. انرژی اچ تی سی دیزایر 12 را یک باتری 2730 میلی آمپری تامین می کند ( مدیر بخش موبایل اچ تی سی از سمت خود کناره گیری کرد ) .

در حال حاضر تنها مشخصات این دستگاه توسط جعبه آن منتشر شده است. احتمال می رود در آینده نزدیک تصاویر یا رندرهای آن در اینترنت انتشار پیدا کنند. بعد از طراحی این دستگاه باید منتظر افشای قیمت و همچنین تاریخ معرفی این گوشی هوشمند باشیم.

اچ تی سی در سال های اخیر وضعیت مالی نامناسبی را تجربه کرده است. با معرفی دستگاه های میان رده جدید از سری دیزایر شاید این کمپانی بتواند بخشی از ضررهای خود را جبران کند. احتمال رونمایی از این محصول در کنگره جهانی موبایل وجود دارد ( گوگل اچ تی سی را خریداری کرد؛ تولید انحصاری گوشی های پیکسل ).

ارسال نظر