گوشی اچ تی سی Exodus به فناوری بلاک چین مجهز می شود؛ کیف پول یکپارچه و سیار بیت کوین!

رسانه کلیک - گوشی اچ تی سی Exodus که می توان آن را آخرین محصول تولید شده در زمینه بلاکچین به حساب آورد، در دست تولید است و به زودی رونمایی می شود.

گوشی اچ تی سی Exodus به فناوری بلاک چین مجهز می شود؛ کیف پول یکپارچه و سیار بیت کوین!

شرکت تایوانی اچ تی سی به نظر می رسد که از تمام توانایی خود برای ماندن در عرصه تلفن های هوشمند کمک گرفته و قصد دارد با معرفی گوشی اچ تی سی Exodus پا به دنیای بلاک‌چین بگذارد.

طرح شماتیک منتشر شده از این گوشی، نشان دهنده دوربین یگانه و پشتیبانی از سیم کارت نانو است. در شاخه نرم افزار و امنیت، گوشی اچ تی سی Exodus به یک کیف پول یونیورسال مجهز خواهد بود و سخت افزار آن نیز برای بهره گیری از تکنولوژی پول های مجازی شامل Etherum، بیت کوین و Dfinity بسیار امن و مطمئن است.

فیل شن ، تولید کننده HTC Vive تنها شخصی است که رهبری گروه شاغل در زمینه بلاکچین و ارزهای دیجیتال را بر عهده دارد. وی در این باره گفت:

شرکت اچ تی سی به دنبال توسعه تکنولوژی بلاکچین است و ظرف ماه های آینده، همکاری خود با کمپانی های فعال در این زمینه را گسترش می دهد.

در گزارش های مختلف آمده است که به محض عرضه گوشی اچ تی سی Exodus امکان انجام تراکنش های مالی از طریق پول های مجازی فراهم می شود. در حال حاضر هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این محصول در دسترس نیست، اما به نظر می رسد که تا پیش از پایان سال جاری، باید منتظر این گوشی هوشمند تایوانی باشیم.

ارسال نظر