زمان تقریبی معرفی گوشی Exodus اچ تی سی مشخص شد؛ دستگاه مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین

رسانه کلیک - گوشی Exodus اچ تی سی که بر اساس فناوری بلاکچین طراحی شده است، سه ماهه سوم سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می شود.

زمان تقریبی معرفی گوشی Exodus اچ تی سی مشخص شد؛ دستگاه مبتنی بر تکنولوژی بلاکچین

شرکت تایوانی HTC در ماه مه اعلام کرد که در حال کار روی یک تلفن هوشمند مبتنی بر بلاکچین است و حالا اولین اخبار پیرامون این محصول منتشر شده که حکایت از تاریخ عرضه آن دارد؛ گوشی Exodus اچ تی سی طبق برنامه ریزی های این کمپانی قرار است تا در سه ماهه سوم 2018 به صورت رسمی معرفی شود.

متأسفانه اطلاعات بیشتری در مورد آن در دسترس نیست، اما فیل چن مدیر ارشد اچ تی سی اخیرا به این موضوع اشاره کرد که قیمت این محصول، چیزی بیشتر از 1000 دلار خواهد بود.

این شرکت تایوانی اخیرا همکاری خود را با CryptoKitties، بازی مبتنی بر بلاکچین آغاز کرده و قصد دارد این عنوان را به صورت پیش فرض در گوشی Exodus اچ تی سی قرار دهد.

بسیاری امیدوار هستند تا استفاده از تکنولوژی بلاکچین بتواند HTC را از منجلابی که در آن فرو رفته، بیرون بکشد. در ماه ژوئن، فروش محصولات این شرکت حدودا 68 درصد کاهش پیدا کرد که این پدیده را بزرگ ترین و عجیب ترین میزان افت اچ تی سی به حساب می آورند. گوشی U12 پلاس HTC علیرغم دوربین فوق العاده، نتوانست آنچنان که باید و شاید در دل کاربران جا باز کند.

مدیران اچ تی سی برای نجات شرکت، مجبور شدند تا حدود 1500 نفر از پرسنل بخش تولید خود را اخراج کنند. سال گذشته نیز آنها در ازای انتقال 2000 نفر از پرسنل خود به گوگل، مبلغی حدود 1.1 میلیارد را دریافت کردند. در حال حاضر تعداد کمی از بهترین مهندسان و طراحان در این مجموعه باقی مانده اند.

در حالی که اطلاعات زیادی از گوشی Exodus اچ تی سی در دسترس نیست، اما می توانیم بگوییم که باید انتظار یک گوشی گران قیمت را داشته باشیم. در حالی که تکنولوژی بلاکچین به طرز عجیبی در حال پیشرفت است و کیف پول های الکترونیکی نیز توجه کاربران را به خود جلب کرده، لذا می توان انتظار داشت که استقبال نسبتا خوبی از محصول آینده HTC به عمل آید ( گوشی اچ تی سی Exodus به فناوری بلاک چین مجهز می شود؛ کیف پول یکپارچه و سیار بیت کوین ).

ارسال نظر