کارمندان شعبه امریکا HTC در پی ادغام بخش‌هایی از این شرکت، اخراج می‌شوند

رسانه کلیک - شکی نیست که در حالی که زمانی HTC یکی از بزرگترین و بهترین شرکت‌های تولیدکننده تلفن‌های هوشمند بوده، حالا و پس از گذشت چندین سال، تقریباً می‌توان به راحتی و بدون شک گفت که این شرکت توان رقابت با سایرین را ندارد. حالا با تصمیم به اخراج کارمندان HTC امریکا این شرکت قصد معطوف کردن هر چه بیشتر تمرکز خود روی تولید محصولات جدید دارد.

کارمندان شعبه امریکا HTC در پی ادغام بخش‌هایی از این شرکت، اخراج می‌شوند

چندی پیش، شرکت گوگل تعداد زیادی از مهندسین HTC را در قبال پرداخت پول به این شرکت، جذب خود کرده بود. پولی که به ادعای HTC، قرار است صرف تولید محصولات جدید در شاخه‌های هدست‌های واقعیت مجازی و تلفن‌های هوشمند شود. متأسفانه با تصمیمات اشتباه و استراتژی‌های غلط، HTC مجبور شده بخش اعظمی از شعبه امریکایی خود را تعطیل و کارمندن آن را اخراج کند.

Chailin Chang، رئیس بخش تلفن‌های هوشمند شرکت HTC، چندی پیش استعفا داده بود و بعد از آن به گزارش منابع خبری، اکثریت کارمندان این شرکت در شعبه امریکا از کار بر کنار شده و حالا تنها کارمندانی که در این شعبه وجود دارند، مربوط به HTC Global هستند.

طبق بیانیه شرکت HTC، این کمپانی تصمیم به ادغام شاخه‌های VR و تلفن‌های هوشمند خود در دفاتر منطقه‌ای خود کرده و این سیاست‌های کاهش کارمندان، به هدف تمرکز منابع صورت گرفته است.

علاوه بر ناگوار بودن این خبر برای کارمندانی که به یکباره بی‌کار شده‌اند، این خبر برای طرفداران این شرکت نیز بسیار ناراحت‌کننده بوده است. البته باید گفت که اخراج کارمندان HTC امریکا چندان هم غیر قابل پیشبینی نبوده است؛ گزارش مالی ژانویه 2018 این شرکت رقم درآمدی 116.1 میلیون دلار را عنوان می‌کند که نسبت به ماه قبل از آن 15% و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 27% کاهش نشان می‌دهد.

ارسال نظر