نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین دوگانه اچ تی سی U12 پلاس

رسانه کلیک - شایعات و گزارش های گذشته به دوربین دوگانه اچ تی سی U12 پلاس اشاره کرده بودند. به تازگی نمونه تصاویر گرفته شده با این دوربین در فضای اینترنت منتشر شده است.

نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین دوگانه اچ تی سی U12 پلاس

انتظار می رود اچ تی سی U12 پلاس به صورت رسمی در ماه جاری میلادی معرفی شود البته تا به امروز این شرکت تایوانی دعوت نامه ای را برای رسانه ها ارسال نکرده است. اخیرا نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین دوگانه اچ تی سی U12 پلاس در فضای مجازی منتشر شده است.

این تصاویر جدید در گوگل پلاس منتشر شده اند. گفته می شود این تصاویر با یک گوشی هوشمند اچ تی سی با نام 2Q55100 ثبت شده اند. در حالی که شایعات گذشته به استفاده از دوربین دوگانه با سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی در پرچمدار آینده اچ تی سی اشاره کرده بودند، اطلاعات این تصاویر خبر از سنسورهای 12 مگاپیکسلی می دهد.

تصاویر منتشر شده توسط دوربین دوگانه اچ تی سی U12 پلاس با سنسورهای 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم های f/2.6 و f/1.8 ثبت شده اند. در حالی که کیفیت این تصاویر فوق العاده نیستند، می توان کیفیت آن ها را قابل قبول دانست.

[lightgallery images="166205,166204,166203,166202"]

بر اساس این تصاویر دوربین پرچمدار آینده اچ تی سی در شرایط مختلف نوری عملکرد مناسبی دارد و رنگ ها را به صورت دقیق ثبت می کند. در این تصاویر نمونه ای به صورت پرتره وجود ندارد.

اچ تی سی U12 پلاس از 4 دوربین بهره می برد. این دستگاه علاوه بر دوربین اصلی دوگانه، در بخش جلویی خود نیز به دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود ( تصاویر واقعی اچ تی سی U12 پلاس منتشر شد؛ دستگاهی با 4 دوربین ). گزارش ها در گذشته برخی از مشخصات فنی این گوشی هوشمند را مشخص کرده بودند.

قدرت اچ تی سی یو 12 پلاس را چیپست اسنپدراگون 845 تامین می کند. این پردازنده را 6 گیگابایت رم همراهی خواهد کرد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن +QHD و استاندارد IP68 اشاره کرد ( مشخصات اچ تی سی U12 از سوی اپراتور مخابراتی ورایزن فاش شد ).

ارسال نظر