در رندرهای جدید اچ تی سی U12 خبری از برش نمایشگر نیست!

رسانه کلیک - ظاهرا اچ تی سی قصد ندارد از برآمدگی نمایشگر در پرچمدار آینده خود استفاده کند، چرا که رندر اچ تی سی یو 12 از عدم بکارگیری برش نمایشگر در این گوشی هوشمند خبر می دهد.

در رندرهای جدید اچ تی سی U12 خبری از برش نمایشگر نیست!

شرکت های زیادی محصولات خود را به برش نمایشگر مجهز می کنند. اپل با معرفی آیفون ایکس در سال 2017 زبان طراحی جدیدی را وارد دنیای گوشی های هوشمند کرد. علاوه بر شرکت های ناشناخته ای که به تولید گوشی های اندرویدی مشغول هستند، برخی از کمپانی های مطرح در این حوزه همانند هواوی نیز محصولات خود را به برش نمایشگر مجهز کرده اند.

بر اساس رندر اچ تی سی یو 12 که به تازگی منتشر شده است، این کمپانی تایوانی برای طراحی پرچمدار آینده خود از زبان طراحی اپل پیروی نخواهد کرد ( اچ تی سی U12 پلاس احتمالا ماه مه جایگزین گوشی یو 12 می شود ).

در حالی که اچ تی سی وضعیت مالی مناسبی را تجربه نمی کند، تصمیم گرفته است که در پرچمدار بعدی خود که احتمالا با نام U12 معرفی می شود از زبان طراحی شرکت های دیگر استفاده نکند. به تازگی هواوی از گوشی های هوشمند P20 و P20 پرو رونمایی کرده است که از برش نمایشگر همانند آیفون ایکس بهره می برند ( 5 دلیل قانع کننده برای خرید گوشی های هواوی پی 20 و پی 20 پرو ).

بر اساس رندر اچ تی سی یو 12 این دستگاه از طراحی تمام صفحه بهره می برد با این وجود نمی توان از این محصول نسبت صفحه نمایش به بدنه همانند آیفون ایکس را انتظار داشت. این دستگاه همانند اچ تی سی U11 پلاس به بدنه شیشه ای مجهز می شود.

در رندر اچ تی سی یو 12 شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه هستیم که به صورت افقی بر روی پنل پشتی قرار گرفته است. در زیر این دوربین فلاش LED و سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند. در بخش جلویی این محصول نیز از دوربین سلفی دوگانه استفاده شده است.

بنابر شایعات اچ تی سی U12 به نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845، حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. دوربین اصلی این دستگاه از سنسورهای 16 و 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن نیز از سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی بهره می برد ( گوشی اچ تی سی U12 پلاس خرداد ماه به صورت رسمی معرفی می شود ).

ارسال نظر