اچ تی سی U12 پلاس در رنگ «قرمز آتشین» به بازار آمریکا عرضه شد

رسانه کلیک - نسخه قرمز آتشین اچ تی سی U12 پلاس در کشورهای ایالات متحده آمریکا و کانادا برای فروش عرضه شد. این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی دوگانه است.

اچ تی سی U12 پلاس در رنگ «قرمز آتشین» به بازار آمریکا عرضه شد

شرکت اچ تی سی چند ماه پیش به صورت رسمی از گوشی U12 پلاس رونمایی کرد ( اچ تی سی +U12 به صورت رسمی معرفی شد؛ بازگشت دوربین اصلی دوگانه ). این دستگاه از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد. در حالی که اچ تی سی پرچمدار قدرتمندی را روانه بازار کرده، این شرکت تایوانی وضعیت مالی مناسبی را تجربه نمی کند.

این گوشی هوشمند ابتدا در رنگ های مشکی و آبی به بازار عرضه شد. این شرکت به تازگی اعلام کرده نسخه قرمز آتشین اچ تی سی U12 پلاس در ماه سپتامبر در اختیار خریداران قرار می گیرد. کاربران هم اکنون می توانند نسخه 64 گیگابایتی این دستگاه را با قیمت 799 دلار در ایالات متحده آمریکا پیش خرید کنند.

نسخه قرمز آتشین اچ تی سی U12 پلاس از نظر مشخصات فنی و طراحی ظاهری تفاوتی با نسخه مشکی و آبی رنگ خود ندارد. این گوشی هوشمند در زاویه های مختلف، رنگ های متفاوتی را به نمایش می گذارد.

گوشی اچ تی سی یو 12 پلاس در ماه مه به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه مانند اکثر پرچمداران اندرویدی سال جاری میلادی به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 مجهز شده است.

در بخش پشتی جدیدترین پرچمدار اچ تی سی شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی هستیم. سنسور 16 مگاپیکسلی از دریچه دیافراگم f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. در بخش جلویی این دستگاه دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را ثبت می کند.

از دیگر مشخصات این اسمارت فون می توان به نمایشگر 6.0 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و فناوری Super LCD6 ، رم 6 گیگابایتی، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر