اچ تی سی U12 پلاس احتمالا ماه مه جایگزین گوشی یو 12 می شود

رسانه کلیک - تا به امروز شایعات به رونمایی از اچ تی سی یو 12 اشاره داشتند؛ با این حال گزارش های جدید از معرفی اچ تی سی U12 پلاس در ماه مه به‌ عنوان جایگزین این دستگاه خبر می دهد.

اچ تی سی U12 پلاس احتمالا ماه مه جایگزین گوشی یو 12 می شود

انتظار می رود اچ تی سی امسال به علت تمرکز بر روی بخش تبلیغات و بازاریابی، از گوشی های هوشمند کمتری رونمایی کند. به تازگی این برند تایوانی بخش گوشی های هوشمند خود را به گوگل فروخته است بنابراین عرضه محصولات کمتر توسط آن در سال 2018 طبیعی به نظر می رسد ( گوگل اچ تی سی را خریداری کرد؛ تولید انحصاری گوشی های پیکسل ).

در اوایل سال گذشته از گوشی اچ تی سی U11 رونمایی شد. در ادامه سال 2017 این شرکت اچ تی سی یو 11 پلاس را معرفی کرد ( اچ تی سی از دو گوشی هوشمند جدید یو ۱۱ پلاس و یو ۱۱ لایف رونمایی کرد ). بر اساس اطلاعاتی که به تازگی توسط ایوان بلس منتشر شده است، این کمپانی از گوشی اچ تی سی U12 پلاس رونمایی خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که امسال شاهد عرضه یو 12 نباشیم ( طراحی متفاوت گوشی اچ تی سی U12 با قاب سفید مات ).

ایوان بلس ادعا می کند اچ تی سی U12 پلاس به نمایشگر 6.0 اینچی با رزولوشن +WQHD مجهز می شود ( مشخصات گوشی اچ تی سی U12 لو رفت؛ نمایشگر 6.0 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 845 ). اچ تی سی برای دوربین سلفی این دستگاه از دو سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و در بخش پشتی نیز شاهد استفاده از دوربین اصلی دوگانه خواهیم بود. رزولوشن این سنسورها برابر با 16 و 12 مگاپیکسل است.

قدرت اچ تی سی U12 پلاس را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. این دستگاه در دو نسخه با 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود که البته هر دو نسخه به 6 گیگابایت رم و درگاه کارت حافظه خارجی مجهز هستند.

باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند ظرفیتی برابر با 3420 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به نسل دوم Edge Sense و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو اشاره کرد.

در گذشته ایوان بلس ادعا کرده بود که اچ تی سی U12 پلاس در اواخر ماه آوریل معرفی می شود با این حال او در اطلاعاتی جدید زمان رونمایی از این دستگاه را تغییر داد. بلس معتقد است که U12 پلاس در حال توسعه قرار دارد و این موضوع باعث می شود از این مدل در اوایل ماه مه رونمایی شود.

این شرکت تایوانی علاوه بر معرفی پرچمدار جدید خود، از دو گوشی میان رده نیز رونمایی می کند ( مشخصات کامل اچ تی سی دیزایر 12 پلاس لو رفت؛ نسبت تصویر 18:9 و شارژ سریع کوالکام ). این دستگاه ها دیزایر 12 و دیزایر 12 پلاس نام دارند ( انتشار تصویری از جعبه اچ تی سی دیزایر 12 که مشخصات آن را برملا می‌کند ).

ارسال نظر