مبدل Type-C به جک 3.5 میلی متری صدا از جعبه اچ تی سی U12 پلاس حذف شد!

رسانه کلیک - در گذشته نه چندان دور از پرچمدار جدید اچ تی سی به صورت رسمی رونمایی شد. به نظر می رسد در جعبه اچ تی سی U12 پلاس مبدل Type-C به جک 3.5 میلی متری صدا حضور ندارد!

مبدل Type-C به جک 3.5 میلی متری صدا از جعبه اچ تی سی U12 پلاس حذف شد!

اچ تی سی U12 پلاس برای پیش خرید در ایالات متحده آمریکا موجود است. این دستگاه قدرتمند در گذشته نه چندان دور به عنوان جایگزین اچ تی سی U11 رسما معرفی شد ( اچ تی سی +U12 به صورت رسمی معرفی شد؛ بازگشت دوربین اصلی دوگانه ). این محصول به جک 3.5 میلی متری صدا مجهز نشده است.

جعبه اچ تی سی U12 پلاس میزبان هدفون USonic است که از کیفیت بالایی بهره می برد. این هدفون توسط رابط USB Type-C به دستگاه متصل می شود ( دانلود کنید: والپیپرهای رسمی اچ تی سی U12 پلاس با کیفیت بالا ).

سال گذشته اچ تی سی گوشی U11 را با مبدل Type-C به جک 3.5 میلی متری صدا در اختیار خریداران قرار داد. با توجه به این موضوع بسیاری از افراد منتظر حضور این مبدل در جعبه اچ تی سی U12 پلاس هستند. به نظر می رسد که اچ تی سی حداقل در ایالات متحده آمریکا این مبدل را از جعبه این پرچمدار حذف کرده است.

والپیپرهای رسمی اچ تی سی U12 پلاس

در جعبه اچ تی سی U12 پلاس در ایالات متحده آمریکا شاهد حضور شارژر اچ تی سی Rapid 3.0، کابل USB Type-C، قاب شفاف اچ تی سی و هدفون USonic هستیم. در صورتی که کاربر خواهان تصاحب مبدل Type-C به جک 3.5 میلی متری صدا باشد باید آن را به صورت جداگانه و با قیمت 12 دلار خریداری کند.

اچ تی سی U12 پلاس در نسخه 64 گیگابایتی با قیمت 799 دلار و در نمونه 128 گیگابایتی با قیمت 849 دلار برای فروش عرضه می شود. این دستگاه در ایالات متحده آمریکا توسط اپراتورهای مخابراتی ورایزون، AT&T و T-Mobile پشتیبانی شده و در رنگ های آبی و مشکی در دسترس خریداران قرار می گیرد.

از مشخصات پرچمدار جدید اچ تی سی می توان به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 ، نمایشگر 6.0 اینچی، دوربین اصلی دوگانه 12 و 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

ارسال نظر