گوشی اچ تی سی U12 پلاس خرداد ماه به صورت رسمی معرفی می شود

رسانه کلیک - طبق شایعات جدید در خرداد ماه سال جاری باید منتظر گوشی اچ تی سی U12 پلاس باشیم که می توان آن را اولین و تنها پرچمدار این کمپانی تایوانی در سال 2018 دانست.

گوشی اچ تی سی U12 پلاس خرداد ماه به صورت رسمی معرفی می شود

کمتر از دو ماه تا ماه خرداد باقی است و کم کم به تاریخ معرفی گوشی اچ تی سی U12 پلاس نزدیک می شویم. ظاهرا علاقمندان به این کمپانی تایوانی باید به همین یک مورد بسنده کرده و انتظار معرفی دستگاه دیگری را نداشته باشند.

طبق اعلام نظر افرادی که به این شرکت نزدیک هستند، باید منتظر یک محصول قدرتمند باشیم که بازار پرچمداران را نشانه گرفته و قصد رقابت با برندهایی چون سامسونگ، شیائومی و اوپو را در سر دارد.

پیش بینی ها حاکی از آن است که گوشی اچ تی سی U12 پلاس به پردازنده اسنپدراگون 845، نمایشگر 6 اینچی، ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی مجهز است. مسئولیت تأمین توان این قطعات بر دوش باتری 3420 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده و در پشت بدنه شاهد دوربین دوگانه 16 و 12 مگاپیکسلی و دو دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای علاقمندان سلفی در نظر گرفته شده است.

مطمئنا گوشی HTC یو 12 پلاس به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید اوریو و رابط کاربری Edge Sense عرضه می شود و به این ترتیب، امکان اجرای برخی اپلیکیشن ها مانند دوربین یا فیس بوک از طریق جسچرهای حرکتی برای کاربران فراهم می شود.

اما چیزی که هنوز مشخص نیست و به احتمال زیاد فکر خیلی از علاقمندان دنیای تکنولوژی را به خود مشغول می کند، مسئله قیمت اچ تی سی U12 پلاس است. مطمئنا این اِلِمان به شدت روی فروش بالا یا پایین این محصول تأثیر می گذارد و باید تا خرداد ماه و معرفی رسمی پرچمدار بعدی این شرکت تایوانی منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه قیمتی برای آن در نظر گرفته می شود.

ارسال نظر