قیمت اچ تی سی U12 پلاس فاش شد!

رسانه کلیک – در جدیدترین افشاگری در رابطه با پرچمدار آینده اچ تی سی، قیمت آن مشخص شده است. قیمت اچ تی سی U12 پلاس برابر با 799 یورو است.

قیمت اچ تی سی U12 پلاس فاش شد!

کمپانی تایوانی اچ تی سی در سال های اخیر وضعیت مالی دشواری را تجربه کرده است به همین علت پرچمدار آینده اش از اهمیت بالایی برخوردار است. تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با اچ تی سی U12 پلاس منتشر شده است ( در رندرهای جدید اچ تی سی U12 خبری از برش نمایشگر نیست ).

در جدیدترین افشاگری که Slashleaks به نمایش گذاشته است، قیمت اچ تی سی U12 پلاس برای ما مشخص می شود. دیروز تصویری در رابطه با این دستگاه در اینترنت منتشر شده بود که تمامی مشخصات آن را در اختیار ما قرار می داد ( مشخصات اچ تی سی U12 پلاس به طور کامل لو رفت ). بر اساس افشاگری جدید قیمت اچ تی سی U12 پلاس برابر با 799 یورو است.

در برگه فاش شده علاوه بر قیمت اچ تی سی U12 پلاس شاهد افشای مشخصات فنی آن نیز هستیم. این گوشی هوشمند به نمایشگر 5.99 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن 1440 × 2960 پیکسل مجهز می شود.

همانند اکثر پرچمدارانی که در سال 2018 روانه بازار می شوند، قدرت محصول آینده اچ تی سی را نیز پردانده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. این چیپست از هشت هسته پردازشی بهره می برد که حداکثر فرکانس آن برابر با 2.8 گیگاهرتز است. اچ تی سی برای این گوشی هوشمند 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

در گذشته چندین رندر از این محصول منتشر شده بود که به استفاده از چهار دوربین اشاره داشتند. در تصویر جدید به استفاده از دوربین اصلی و دوربین سلفی دوگانه اشاره شده است. دوربین مورد استفاده در اچ تی سی U12 پلاس دارای سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این اسمارت فون از سنسورهای 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

از دیگر مشخصات این پرچمدار تایوانی می توان به باتری 3420 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 اشاره کرد. قیمت اچ تی سی U12 پلاس برابر با 799 یورو در این برگه ذکر شده که در مقایسه با برخی پرچمداران همانند هواوی P20 پرو کمتر است.

ارسال نظر