عرضه اچ تی سی U12 پلاس از فردا در بازارهای جهانی شروع می شود

رسانه کلیک - در گذشته نه چندان دور کمپانی اچ تی سی از پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. عرضه اچ تی سی U12 پلاس از فردا آغاز می شود.

عرضه اچ تی سی U12 پلاس از فردا در بازارهای جهانی شروع می شود

کمپانی تایوانی اچ تی سی وضعیت مالی مناسبی را تجربه نمی کند. این شرکت سعی دارد با جدیدترین پرچمدارش یکبار دیگر شانس خود را در بازار گوشی های هوشمند امتحان کند ( اچ تی سی +U12 به صورت رسمی معرفی شد؛ بازگشت دوربین اصلی دوگانه ).

در حال حاضر شرکت های زیادی در این بازار حضور دارند و محصولات مناسبی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای مثال شیائومی پرچمداران خود را در مقایسه با دیگر برندهای مطرحی با قیمت مناسب تری به فروش می رساند.

از فردا عرضه اچ تی سی U12 پلاس با قیمت 5888 یوان (919 دلار) آغاز می شود. با توجه به وضعیت اچ تی سی در صنعت اسمارت فون ها قیمت در نظر گرفته شده برای یو 12 پلاس گران است.

این گوشی هوشمند مانند اکثر پرچمداران بازار از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برد. اچ تی سی این محصول را به نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1440 × 2880 پیکسل مجهز کرده است. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود و تراکم پیکسلی آن به 537 پیکسل در هر اینچ می رسد.

جعبه اچ تی سی U12 پلاس

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این چیپست به وسیله 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. ظرفیت باتری اچ تی سی +U12 برابر با 3500 میلی آمپر ساعت است.

این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. اچ تی سی یو 12 پلاس توسط DxOMark امتیاز 103 را کسب کرده است. در بخش جلویی این اسمارت فون از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

اچ تی سی جدیدترین پرچمدار خود را به قابلیت Edge Sense 2.0 مجهز کرده است. این ویژگی در مقایسه با نسل گذشته خود امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد.

ارسال نظر