اچ تی سی U12 فصل بهار معرفی می شود

رسانه کلیک - اچ تی سی وضعیت مناسبی را در بازار تجربه نمی کند، ولی این موضوع باعث نشده که این شرکت تایوانی دست از تلاش بردارد. بر اساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده، اچ تی سی یو 12 در فصل بهار رونمایی می شود.

اچ تی سی U12 فصل بهار معرفی می شود

در گذشته گزارشات فراوانی منتشر شده بود مبنی بر اینکه اچ تی سی همانند بسیاری از دیگر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمدار آینده خود رونمایی نخواهد کرد ( اچ تی سی از ترس پرچمداران سامسونگ، گوشی U12 خود را در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نمی کند ). علت عدم معرفی پرچمداران شرکت های مختلف در این نمایشگاه مربوط به رونمایی از گلکسی S9 و S9 پلاس است.

به تازگی گزارشی توسط یک حساب توییتری منتشر شده که بر اساس آن اچ تی سی یو 12 در فصل بهار معرفی خواهد شد. به نظر ما منظور از فصل بهار همان ماه مارس است، چرا که بسیاری از تولیدکنندگان همانند هواوی در این ماه از پرچمداران خود رونمایی خواهند کرد.

اچ تی سی در سال 2017 از جدیدترین پرچمدار خود یعنی U11 پلاس رونمایی کرد که نسبت به U11 با تغییر در طراحی همراه بود ( اچ تی سی از دو گوشی هوشمند جدید یو ۱۱ پلاس و یو ۱۱ لایف رونمایی کرد ). این دستگاه همانند پرچمداران سال 2017 سامسونگ از طراحی تمام صفحه بهره می برد بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که اچ تی سی یو 12 نیز دارای حاشیه های بسیار کم در اطراف نمایشگر باشد.

اچ تی سی یو 12

استفاده از طراحی تمام صفحه برای یک گوشی هوشمند به معنای حذف دکمه هوم و انتقال سنسور اثر انگشت به محلی دیگر است. با توجه به این موضوع که اچ تی سی در محصولات خود از اسکنر عنبیه چشم استفاده نمی کند و احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر در دستگاه های این شرکت بسیار کم است، باید منتظر انتقال آن به پنل پشتی باشیم.

همانند اکثر پرچمداران سال 2018، اچ تی سی یو 12 نیز قدرت خود را توسط پردازنده اسنپدراگون 845 تامین خواهد کرد. با توجه به عدم معرفی U12، هواوی P20 و ال جی G7 در MWC 2018، شاهد رونمایی از محصولات شرکت های سامسونگ و HMD Global خواهیم بود.

ارسال نظر