گوشی های هواوی Enjoy 9 پلاس و انجوی مکس رونمایی شدند

رسانه کلیک - شرکت هواوی از گوشی Enjoy 9 پلاس و Enjoy مکس به صورت رسمی رونمایی کرد. گوشی انجوی 9 پلاس دارای پردازنده کایرین 710 است.

گوشی های هواوی Enjoy 9 پلاس و انجوی مکس رونمایی شدند

هواوی دو گوشی هوشمند از سری انجوی را معرفی کرد. گوشی Enjoy 9 پلاس به نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل مجهز شده است. هواوی برای این گوشی هوشمند پنل پشتی خمیده در نظر گرفته است.

گوشی Enjoy 9 پلاس هواوی از پردازنده Kirin 710 بهره می برد که دارای فناوری GPU Turbo است ( سورپرایز هواوی از راه رسید؛ تکنولوژی GPU Turbo انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند ). این تکنولوژی کارایی این محصول را افزایش می دهد. این گوشی هوشمند به 128 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

گوشی ENJOY 9 پلاس

در پشت این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی خودنمایی می کند که از هوش مصنوعی بهره می برد. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک دوربین 16 مگاپیکسلی استفاده کنند.

هواوی در مراسم خود از یک گوشی دیگر نیز رونمایی کرد. گوشی هواوی Enjoy MAX در مقایسه با دیگر محصول این شرکت به صفحه نمایش بزرگتری مجهز شده است. این گوشی هوشمند از نمایشگر 7.12 اینچی بهره می برد که دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالاتر از 90 درصد است.

گوشی ENJOY مکس

این دستگاه دارای پنل پشتی چرمی است که در رنگ های مشکی، سفید و قهوه ای در اختیار خریداران قرار می گیرد. هواوی برای تامین قدرت این تلفن هوشمند پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660 را در نظر گرفته است. این دستگاه از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این محصول هواوی دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی است.

گوشی هواوی Enjoy پلاس در نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 216 دلار و در نمونه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 245 دلار به فروش می رسد.

گوشی هواوی Enjoy MAX در نسخه های دارای حافظه رم 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به ترتیب با قیمت 245 و 288 دلار به بازار عرضه می شود. کاربران می توانند از امروز این محصول را پیش خرید کنند.

ارسال نظر