هواوی امسال گوشی گیمینگ می سازد

رسانه کلیک - در حالی که زیرمجموعه هواوی در گذشته نه چندان دور از گوشی مخصوص بازی خود رونمایی کرده است، گفته می شود گوشی گیمینگ هواوی در سال جاری میلادی معرفی می شود.

هواوی امسال گوشی گیمینگ می سازد

هواوی اطلاعات جالبی را در رابطه با گوشی های هوشمند آینده خود در اختیار رسانه ها قرار داده است. مدیر بخش مشتریان این شرکت، جیم ژو اعلام کرده که گوشی گیمینگ هواوی در حال توسعه است و در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می شود.

در حال حاضر اطلاعاتی از این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر نشده است. انتظار می رود گوشی گیمینگ هواوی به صورت پیش فرض به فناوری GPU توربو مجهز شود ( سورپرایز هواوی از راه رسید؛ تکنولوژی GPU Turbo انقلابی در دنیای گوشی های هوشمند ). این تکنولوژی باعث افزایش 60 درصدی کارایی گوشی می شود و مصرف انرژی آن را تا 30 درصد کاهش می دهد.

در حال حاضر کمپانی های ریزر، شیائومی و ایسوس از گوشی های مخصوص بازی خود رونمایی کرده اند. ریزر فون در میان علاقه مندان به دنیای تکنولوژی کاملا شناخته است. با توجه به این موضوع هواوی باید برای رقابت با این گوشی هوشمند یک محصول ویژه را روانه بازارهای جهانی کند.

علاوه بر گوشی گیمینگ هواوی این مقام اجرایی اطلاعاتی را در رابطه با اولین گوشی انعطاف پذیر این کمپانی نیز منتشر کرده است. به گفته آقای ژو گوشی منعطف هواوی در سال آینده میلادی معرفی می شود.

شرکت های زیادی در حال کار بر روی اسمارت فون های منعطف هستند. به تازگی اطلاعات مربوط به پتنت موتورولا در رابطه با گوشی های انعطاف پذیر در فضای مجازی منتشر شده است ( پتنت گوشی منعطف موتورولا خبر از لولای گرمایشی می دهد ).

گفته می شود سامسونگ اولین گوشی منعطف جهان را معرفی می کند. هواوی رقابت سختی با دیگر کمپانی های فعال در صنعت گوشی های هوشمند دارد.

جیم ژو اعلام کرده که هواوی در آینده از محصولی با مکانیزم های مکانیکی مانند ویوو NEX و اوپو Find X رونمایی نخواهد کرد و این فناوری ها در گوشی های هوشمند این کمپانی جایگاهی ندارند ( نگاهی نزدیک به اوپو فایند ایکس؛ زیباروی گران قیمت ).

ارسال نظر