فروش هواوی میت 10 به بالای 10 میلیون دستگاه رسید

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین آمار، فروش هواوی میت 10 به بیش از 10 میلیون دستگاه رسیده است. این فروش تمامی محصولات سری میت 10 را شامل می شود.

فروش هواوی میت 10 به بالای 10 میلیون دستگاه رسید

شرکت هواوی در تاریخ 31 جولای گزارش مالی مربوط به نیمه اول سال 2018 را منتشر کرد. بر اساس این آمار، هواوی در این بازه زمانی درآمدی برابر با 47.64 میلیارد دلار داشته است که در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته میلادی رشدی 15 درصدی را نشان می دهد.

در این میان بخش موبایل هواوی عملکرد بسیار مناسبی داشته است. در نیمه اول سال جاری میلادی این غول تکنولوژی چینی موفق به فروش 95 میلیون گوشی هوشمند در سطح جهانی شده است.

بر اساس گزارش IDC، در سه ماهه دوم سال 2018 فروش گوشی های هوشمند هواوی رشدی 15.8 درصدی داشته و توانسته با شکست اپل به دومین برند پرفروش در دنیای گوشی های هوشمند تبدیل شود ( هواوی با شکست اپل به دومین برند پرفروش در صنعت گوشی های هوشمند تبدیل شد ). هواوی قصد دارد در آینده تبدیل به پرفروش ترین برند در صنعت اسمارت فون ها شود.

در میان محصولاتی که هواوی به بازار عرضه کرده، فروش هواوی میت 10 به بیش از 10 میلیون دستگاه رسیده است. علت این فروش بالا را باید در عرضه زودتر این دستگاه در مقایسه با محصولات رقیب و قیمت مناسب تر آن جستجو کرد. هواوی از زمان عرضه گوشی های سری میت 10 تا به امروز سعی کرده با عرضه بروزرسانی های نرم افزاری، کارایی آن ها را افزایش دهد.

هواوی در آینده نزدیک از نسل جدید فبلت های پرچمدار خود رونمایی می کند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات بودیم.

انتظار می رود این گوشی های هوشمند به فروش بالاتری در مقایسه با نسل گذشته خود دست پیدا کنند ( تصویر هواوی میت 20 پرو به همراه مشخصات این گوشی منتشر شد ).

ارسال نظر