طراحی هواوی میت 20 لو رفت؛ دستگاهی بدون برش نمایشگر!

رسانه کلیک – هواوی در سال جاری میلادی از فبلت جدید خود رونمایی خواهد کرد. به تازگی تصویری از این دستگاه منتشر شده که طراحی هواوی میت 20 را نمایش می دهد.

طراحی هواوی میت 20 لو رفت؛ دستگاهی بدون برش نمایشگر!

هواوی اخیرا در نمایشگاه CESA در شهر شانگهای اعلام کرد که مانند سال گذشته از محصولات سری میت 20 در ماه اکتبر به صورت رسمی رونمایی می کند. امروز تصویری از هواوی میت 20 در فضای مجازی منتشر شده است.

در حالی که این تصویر کیفیت مناسبی ندارد، توسط آن می توان به وجود حاشیه کم اطراف نمایشگر پی برد. بر اساس این عکس در سمت چپ و راست صفحه نمایش حاشیه ای وجود ندارد.

این احتمال وجود دارد که هواوی میت 20 به نمایشگر خمیده مجهز شود. به نظر می رسد هواوی تصمیم گرفته در فبلت آینده خود برخلاف محصولات سری P20 از بریدگی صفحه نمایش استفاده نکند.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با ابعاد نمایشگر هواوی میت 20 در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. هواوی فبلت میت 10 را به صفحه نمایش 5.99 اینچی مجهز کرده است.

انتظار می رود برخلاف نسل کنونی فبلت های هواوی، تمامی دستگاه های سری میت 20 به پنل OLED مجهز شوند. علاوه بر این تصویر شاهد انتشار یک طرح از این فبلت نیز هستیم.

طراحی هواوی میت 20 در طرح منتشر شده از آن به تصویر این دستگاه شباهت دارد. بخش پشتی این گوش هوشمند میزبان دوربین اصلی دوگانه و سنسور اثر انگشت است. انتظار می رود نسخه پرو این فبلت به دوربین اصلی سه گانه مجهز شود.

تا به امروز افشاگری دقیقی در رابطه با مشخصات فنی هواوی میت 20 صورت نگرفته است. انتظار می رود هواوی میت 20 و میت 20 پرو اولین گوشی های این برند مجهز به پردازنده Kirin 980 باشند. این چیپست را 6 گیگابایت رم همراهی می کند.

در گذشته گزارشی در اینترنت منتشر شده بود که به استفاده از نمایشگر OLED با ابعاد 6.9 اینچ در هواوی میت 20 پرو اشاره می کرد ( تجهیز گوشی هواوی میت 20 پرو به نمایشگر 6.9 اینچی OLED ).

ارسال نظر