تماشا کنید: ویدیوی لو رفته از گوشی هوشمند هواوی میت 20

رسانه کلیک - هواوی در آینده نزدیک از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی ویدیویی از گوشی هوشمند هواوی میت 20 به اینترنت راه پیدا کرده که این دستگاه را به نمایش می گذارد.

تماشا کنید: ویدیوی لو رفته از گوشی هوشمند هواوی میت 20

شرکت هواوی در نمایشگاه IFA 2018 به صورت رسمی اعلام کرد از گوشی های میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی در تاریخ 16 اکتبر در مراسمی در شهر لندن رونمایی می کند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی بودیم.

به تازگی ویدیویی از گوشی هوشمند هواوی میت 20 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است. دستگاه موجود در این ویدیو دارای برند HYRION است.

گوشی هوشمند هواوی میت 20 به برش نمایشگر قطره ای مجهز می شود و روی پنل پشتی آن سنسور اثر انگشت قرار می گیرد. برادر بزرگتر این محصول، هواوی میت 20 پرو دارای برش نمایشگر بزرگتر خواهد بود و از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

پرچمداران آینده هواوی مانند گوشی P20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند که البته نحوه چیدمان آن ها متفاوت است. در حالی که دوربین اصلی سه گانه هواوی P20 پرو دارای چیدمان عمودی است، دوربین اصلی فبلت های آینده این کمپانی از طراحی مربعی شکل بهره می برند ( تیزر رسمی هواوی میت 20 از دوربین اصلی با طراحی مربعی خبر می دهد ).

با توجه به ابعاد کوچک برش نمایشگر در هواوی میت 20، این دستگاه فاقد سیستم شناسایی چهره سه بعدی بوده و این فناوری تنها در میت 20 پرو حضور پیدا می کند. این دستگاه داری پنل پشتی با طراحی خمیده است.

قدرت گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو را پردازنده Kirin 980 تامین می کند. این چیپست توسط لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. این پردازنده 8 هسته ای از پردازنده گرافیکی Mali G76 بهره می برد. در ادامه ویدیوی مربوط به گوشی هواوی میت 20 را مشاهده می کنید:

ارسال نظر