گوشی هواوی میت 20 لایت در دو نسخه عرضه می شود

رسانه کلیک - هواوی قصد دارد در ادامه سال جاری میلادی از گوشی های پرچمدار جدید خود رونمایی کند. علاوه بر این محصولات شاهد رونمایی از هواوی میت 20 لایت نیز خواهیم بود.

گوشی هواوی میت 20 لایت در دو نسخه عرضه می شود

هواوی به تازگی اعلام کرده میزان فروش گوشی های هوشمند آن به 100 میلیون دستگاه رسیده است. این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی 200 میلیون گوشی هوشمند را در بازار به فروش برساند.

هواوی برای افزایش فروش محصولات خود به تازگی از گوشی های نوا 3 و نوا 3i رونمایی کرده است. با این حال این کمپانی برای افزایش فروش خود باید محصولات دیگری را نیز معرفی کند.

اخیرا اطلاعات جدیدی در رابطه با دستگاه های سری میت هواوی از سوی رولند کوانت منتشر شده است. بر اساس اعلام این شخص گوشی میت 20 لایت دارای کدنام Sydney بوده و در دو نسخه Sydney M و Sydney I روانه بازار می شود.

رولند کوانت در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند اطلاعاتی را منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که یکی از این محصولات به سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی خود مجهز شود و نمونه دیگر دارای اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش باشد. در گذشته یک کاربر در XDA به کد Sidney اشاره کرده بود.

استفاده از کلمه «لایت» به معنای معرفی نسخه ضعیف تر پرچمدار هواوی است. در حالی که انتظار می رود هواوی میت 20 لایت در مقایسه با میت 20 مشخصات فنی ضعیف تری داشته باشد، این احتمال نیز وجود دارد که این دستگاه نسخه جهانی پرچمدار آینده هواوی باشد.

با توجه به محصولاتی که هواوی در گذشته معرفی کرده است، انتظار می رود هواوی میت 20 لایت نسخه ضعیف تر پرچمدار این برند باشد. در گذشته شاهد رونمایی از گوشی های P20 لایت و میت 10 لایت با مشخصات ضعیف تر در مقایسه با دستگاه های پرچمدار بوده ایم.

هواوی به تازگی از پردازنده Kirin 710 رونمایی کرده است ( پردازنده کایرین 710 مخصوص گوشی های میان رده معرفی شد ). این احتمال وجود دارد که قدرت گوشی میان رده آینده هواوی را این چیپست تامین کند.

ارسال نظر