تصویر هواوی میت 20 لایت از رنگ های آن خبر می دهد

رسانه کلیک - به تازگی تصویر هواوی میت 20 لایت به اینترنت راه پیدا کرده است که این گوشی هوشمند را در سه رنگ مختلف به نمایش می گذارد.

تصویر هواوی میت 20 لایت از رنگ های آن خبر می دهد

هواوی یکی از شرکت های پیشرو در صنعت گوشی های هوشمند محسوب می شود که برای محصولات خود نوآوری های خاصی را در نظر می گیرد. این کمپانی در اوایل سال جاری میلادی از هواوی P20 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی سه گانه رونمایی کرد.

بر اساس شایعات هواوی برای پرچمداران آینده خود، محصولات سری میت 20 از سیستم شناسایی چهره سه بعدی و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. هواوی بسیاری از محصولات خود را به برش نمایشگر مجهز کرده و به نظر می رسد میت 20 لایت به همراه میت 20 و میت 20 پرو نیز دارای این ویژگی باشد.

به تازگی تصویر هواوی میت 20 لایت به اینترنت راه پیدا کرده است که از برش نمایشگر آن مشابه با آیفون X خبر می دهد. این دستگاه به دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود. لازم به ذکر است؛ در گذشته رندر این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده بود ( رندر رسمی هواوی میت 20 لایت خبر از برش نمایشگر می دهد ).

دستگاه موجود در این تصویر جدید دارای 3 رنگ مشکی، آبی و طلایی است. اروپا و آسیا بازارهای هدف میت 20 لایت محسوب می شوند. این گوشی هوشمند از حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود بهره می برد.

در زیر نمایشگر این گوشی هوشمند لوگوی شرکت هواوی حضور ندارد. در بخش پشتی این محصول دروبین اصلی دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند.

بر اساس گزارش ها و شایعات، این محصول هواوی به نمایشگر 6.3 اینچی با فناوری IPS LCD و رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل مجهز می شود. به احتمال زیاد قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده Kirin 710 تامین می کند.

با توجه به انتشار چندین تصویر از این دستگاه، انتظار می رود در آینده نه چندان دور به صورت رسمی از میت 20 لایت رونمایی شود.

ارسال نظر