گوشی هواوی میت 20 به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - امروز در شهر لندن از گوشی هواوی میت 20 به صورت رسمی رونمایی شد. این دستگاه از برش نمایشگر قطره ای بهره می برد.

گوشی هواوی میت 20 به صورت رسمی معرفی شد

هواوی پس از مدت ها انتظار گوشی های پرچمدار خود از سری میت 20 را در معرض دید عموم قرار داد. گوشی هواوی میت 20 به نمایشگر 6.53 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. در بالای صفحه نمایش این دستگاه شاهد حضور بریدگی قطره ای هستیم. این بریدگی دوربین سلفی را میزبانی می کند و در بالای آن اسپیکر مکالمه قرار گرفته است.

این دستگاه دارای بدنه شیشه ای بوده که توسط گوریلا گلس محافظت می شود. گوشی هواوی میت 20 از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد که دارای سنسورهای 16، 12 و 8 مگاپیکسلی است. در بخش جلویی گوشی هواوی میت 20 دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی به چشم می خورد.

قدرت گوشی هواوی میت 20 را چیپست 8 هسته ای Kirin 980 تامین می کند. این پردازنده با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته و از دو NPU بهره می برد. شبکه پردازش عصبی موجود در این تراشه، عملکرد گوشی میت 20 را افزایش می دهد.

این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

تامین انرژی این اسمارت فون را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بر عهده دارد. این باتری از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی کرده و کاربر برای شارژ این دستگاه باید از پورت USB Type-C استفاده کند.

هواوی برای گوشی میت 20 جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل، اندروید 9 را در نظر گرفته که رابط کاربری EMUI 9.0 آن را همراهی می کند.

بلوتوث نسخه 5.0، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی، پشتیبانی از فناوری HDR 10 و استاندارد IP68 سایر مشخصات گوشی هواوی میت 20 را تشکیل می دهند.

ارسال نظر