تاریخ پیش فروش هواوی میت 20 و میت 20 پرو مشخص شد

رسانه کلیک - گوشی های سری میت 20 چند روز دیگر معرفی می شود. امروز تاریخ پیش فروش هواوی میت 20 و میت 20 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

تاریخ پیش فروش هواوی میت 20 و میت 20 پرو مشخص شد

در تاریخ 16 اکتبر در شهر لندن از گوشی های سری میت 20 هواوی به صورت رسمی رونمایی می شود. امروز این کمپانی در وب‌سایت رسمی خود تاریخ پیش فروش هواوی میت 20 و میت 20 پرو را مشخص کرده است. کاربران می توانند از تاریخ 17 اکتبر گوشی های سری میت 20 هواوی را پیش خرید کنند.

در حالی که گزارش ها به معرفی دو گوشی هوشمند در این مراسم اشاره می کنند، احتمال رونمایی از گوشی میت 20 پورش دیزاین نیز وجود دارد. در هفته های اخیر اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده هواوی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

هواوی میت 20 به برش نمایشگر قطره ای مجهز می شود و دارای سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود است ( تصاویر واقعی هواوی میت 20 از برش نمایشگر قطره ای خبر می دهد ). نسخه بزرگتر این اسمارت فون، هواوی میت 20 پرو دارای بریدگی نمایشگر مشابه با آیفون X بوده که سیستم شناسایی سه بعدی چهره را میزبانی می کند.

تصاویر جدید هواوی میت 20 پرو

بر اساس گزارش ها، هواوی برای گوشی میت 20 پرو سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در نظر می گیرد. قدرت پرچمداران آینده هواوی را چیپست 7 نانومتری Kirin 980 تامین می کند. کایرین 980 اولین پردازنده توسعه یافته بر اساس معماری Cortex-A76 محسوب می شود. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی Mali-G76 است.

پرچمداران آینده هواوی مانند گوشی P20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. سنسورهای این دوربین به همراه فلاش LED درون یک المان مربعی شکل قرار می گیرد. بر اساس اعلام رولند کوانت، هواوی میت 20 پرو از فناوری شارژ سریع SuperCharge پشتیبانی می کند. این فناوری باعث شارژ 70 درصدی باتری این دستگاه در مدت زمان 30 دقیقه می شود ( مشخصات کامل هواوی میت 20 پرو لو رفت ).

ارسال نظر