هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ در تصاویر واقعی به نمایش درآمد

رسانه کلیک - چند روز دیگر از پرچمداران جدید هواوی رونمایی می شود. به تازگی تصاویر واقعی هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ در اینترنت منتشر شده است.

هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ در تصاویر واقعی به نمایش درآمد

هفته آینده در شهر لندن به صورت رسمی از گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو رونمایی می شود. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی بودیم ( قیمت هواوی میت 20 و میت 20 پرو لو رفت ). اخیرا تصاویر هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

در تصاویر جدید طراحی هواوی میت 20 پرو به نمایش گذاشته شده است. این دستگاه از نمایشگر خمیده 6.9 اینچی بهره می برد. در بالای صفحه نمایش شاهد حضور بریدگی هستیم که ابعاد بزرگی دارد. انتظار می رود برش نمایشگر این دستگاه میزبان سیستم شناسایی چهره سه بعدی باشد.

هواوی میت 20 پرو مشکی رنگ به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. سنسورهای این دوربین به همراه یک فلاش LED در یک محفظه مربعی شکل جا خوش کرده اند. در بالای این المان مربعی شکل برند لایکا خودنمایی می کند.

انتظار می رود دوربین هواوی میت 20 پرو قادر به ثبت تصاویر باکیفیت باشد و بتواند پرچمداران سامسونگ، اپل و گوگل را شکست دهد. هواوی میت 20 پرو در چندین رنگ به فروش می رسد که از میان آن ها می توان به آبی و گرگ و میشی (Twilight) اشاره کرد. احتمال عرضه این دستگاه با رنگ سبز نیز وجود دارد.

هواوی در مراسم خود علاوه بر گوشی میت 20 پرو، میت 20 را نیز در معرض دید عموم قرار می دهد. این دستگاه از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد و دارای برش نمایشگر قطره ای است ( رندرهای رسمی هواوی میت 20 به برش نمایشگر قطره ای اشاره می کند ).

قدرت پرچمداران آینده هواوی را پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 تامین می کند. این دو محصول در بالاترین نسخه خود به 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شوند.

ارسال نظر