گوشی هوشمند هواوی میت 20 پرو به نمایشگر خمیده OLED مجهز می شود

رسانه کلیک - انتظار می رود در ماه اکتبر از گوشی هوشمند هواوی میت 20 پرو رونمایی شود. اطلاعات جدید به استفاده از نمایشگر OLED خمیده در این اسمارت فون اشاره دارد.

گوشی هوشمند هواوی میت 20 پرو به نمایشگر خمیده OLED مجهز می شود

در سال گذشته شرکت هواوی از گوشی میت 10 با نمایشگر LCD رونمایی کرد و نسخه پرو آن را با صفحه نمایش OLED در اختیار خریداران قرار داد. در گذشته گزارشی از سوی منابع صنعتی منتشر شده بود که به تولید پنل های OLED منعطف به وسیله شرکت BOE اشاره می کرد.

در این گزارش به استفاده از پنل های منعطف OLED برای یکی از گوشی های هواوی در نیمه دوم سال 2018 اشاره شده بود. با توجه به معرفی هواوی میت 20 پرو در این بازه زمانی، انتظار می رود این دستگاه به نمایشگر OLED خمیده مجهز شود.

شرکت های کره ای سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی نزدیک به 90 درصد نمایشگرهای OLED منعطف را در سراسر دنیا تولید می کنند. شرکت BOE یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید پنل های LCD محسوب می شود با این حال به تازگی تصمیم به تولید صفحه نمایش های OLED گرفته است.

گفته می شود این شرکت وظیفه تولید پنل های OLED منعطف محصولات آینده هواوی را بر عهده دارد ( گوشی منعطف هواوی با کمک شرکت BOE Technology تولید می شود ). این گزارش ادعا می کند که تولید انبوه پنل های OLED برای گوشی هوشمند هواوی میت 20 پرو در ماه جاری میلادی آغاز می شود.

در اوایل سال جاری میلادی هواوی از گوشی میت RS پورشه دیزاین رونمایی کرده بود که از پنل OLED منعطف ساخت شرکت ال جی بهره می برد. گوشی هوشمند هواوی میت 20 پرو به نمایشگر OLED خمیده مجهز می شود. این احتمال وجود دارد که هواوی پرچمدار آینده خود را به سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهز کند.

شایعات به استفاده از پردازنده Kirin 980، دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه در گوشی هواوی میت 20 پرو اشاره می کنند.

ارسال نظر