تصویر هواوی میت 20 پرو به همراه مشخصات این گوشی منتشر شد

رسانه کلیک - به تازگی تصویر واقعی هواوی میت 20 پرو در فضای مجازی منتشر شده و مشخصات فنی آن نیز به اینترنت راه پیدا کرده است.

تصویر هواوی میت 20 پرو به همراه مشخصات این گوشی منتشر شد

انتظار می رود در ماه اکتبر سال جاری میلادی از گوشی های میت 20 و میت 20 پرو به عنوان جایگزین های میت 10 و میت 10 پرو رونمایی شود. به تازگی تصویر واقعی هواوی میت 20 پرو به همراه مشخصات آن توسط یک افشاگر در چین در اینترنت منتشر شده است.

در گذشته گزارش ها به عدم حضور برش نمایشگر در میت 20 پرو و همچنین تجهیز آن به صفحه نمایش خمیده اشاره داشتند ( گوشی هواوی میت 20 پرو به نمایشگر خمیده OLED مجهز می شود ). در تصویر واقعی هواوی میت 20 پرو دستگاهی با نمایشگر مسطح و بدون بریدگی به چشم می خورد. پرچمدار آینده هواوی از حاشیه های بسیار کمی در اطراف نمایشگر خود بهره می برد به همین علت انتظار می رود میت 20 پرو دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه بالایی باشد.

یکی از نکات قابل توجه در تصویر هواوی میت 20 پرو مربوط به دوربین سلفی آن است. در این تصویر دوربین سلفی فبلت آینده هواوی حضور ندارد که چنین موضوعی امکان استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ در این دستگاه را افزایش می دهد.

این افشاگر علاوه بر تصویر، برخی از مشخصات میت 20 پرو را نیز منتشر کرده است. این فرد ادعا می کند فبلت آینده هواوی به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خود مجهز می شود. هواوی میت 20 پرو مانند P20 دارای دوربین اصلی سه گانه است که یکی از آن ها از سنسور 42 مگاپیکسلی بهره می برد.

قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده Kirin 980 تامین می کند و در آن از فناوری GPU Turbo استفاده می شود. در حالی که اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری این دستگاه منتشر نشده، این افشاگر خبر از شارژر 40 واتی آن داده است. قیمت این اسمارت فون 732 دلار عنوان شده است.

ارسال نظر