هواوی میت 20 پرو آبی رنگ به نمایش درآمد؛ تایید دوربین اصلی با چیدمان مربعی

رسانه کلیک - شرکت هواوی در تاریخ 16 اکتبر از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصویر هواوی میت 20 پرو آبی رنگ در اینترنت منتشر شده است.

هواوی میت 20 پرو آبی رنگ به نمایش درآمد؛ تایید دوربین اصلی با چیدمان مربعی

تصویر هواوی میت 20 پرو آبی رنگ به اینترنت راه پیدا کرد. این تصویر شایعات گذشته را تایید می کند. بر اساس این تصویر، هواوی میت 20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود که به همراه فلاش LED در یک المان مربعی شکل قرار می گیرد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر خمیده مشابه با گلکسی نوت 9 مجهز می شود. بر اساس شایعات، این دستگاه دارای برش نمایشگر بزرگی است که سیستم شناسایی چهره سه بعدی را میزبانی می کند.

شرکت هواوی در اوایل سال جاری میلادی از هواوی P20 پرو به صورت رسمی رونمایی کرد. این محصول اولین گوشی هوشمند بازار مجهز به دوربین اصلی سه گانه محسوب می شود. سنسورهای این دوربین با چیدمان عمودی روی پنل پشتی قرار گرفته است.

تصویر جدید منتشر شده این دستگاه را در رنگ آبی نشان می دهد. بر اساس این تصویر، روی پنل پشتی پرچمدار آینده هواوی سنسور اثر انگشت قرار نمی گیرد. این احتمال وجود دارد که هواوی مانند اپل تنها از سیستم شناسایی چهره در گوشی میت 20 پرو استفاده کند.

شایعات به استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در این گوشی هوشمند اشاره می کنند. هواوی در گذشته خبر از معرفی گوشی میت 20 و میت 20 پرو در تاریخ 16 اکتبر در شهر لندن داده بود.

قدرت پرچمداران آینده هواوی را چیپست 7 نانومتری Kirin 980 تامین می کند. شایعات به استفاده از نمایشگر 6.9 اینچی با رزولوشن +QHD و فناوری OLED در این محصول اشاره کرده بودند. این دستگاه در بالاترین نسخه خود به 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود.

برادر کوچک تر این گوشی هوشمند، میت 20 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. این دستگاه از برش نمایشگر قطره ای و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی بهره می برد.

ارسال نظر