رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو از سنسور اثر انگشت عادی حکایت دارد

رسانه کلیک - رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این دستگاه به سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی خود مجهز می شود.

رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو از سنسور اثر انگشت عادی حکایت دارد

هواوی در تاریخ 16 اکتبر در شهر لندن از پرچمداران جدید خود، میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی می کند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات بودیم.

هواوی میت 20 و میت 20 پرو به برش نمایشگر مجهز می شوند؛ با این تفاوت که نسخه کوچکتر بریدگی صفحه نمایش قطره ای دارد. ظاهرا هواوی برای گوشی میت 20 پرو سیستم شناسایی چهره سه بعدی در نظر گرفته است.

امروز رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو در اینترنت منتشر شد. در این رندرها دوربین اصلی سه گانه به همراه فلاش LED روی پنل پشتی گوشی میت 20 پرو خودنمایی می کنند.

در حالی که بسیاری از گزارش ها به استفاده از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در پرچمدار آینده هواوی اشاره دارد، رندرهای جدید هواوی میت 20 پرو این اسکنر را روی پنل پشتی آن نشان می دهد. این سنسور در زیر دوربین اصلی قرار دارد. در بخش بالایی گوشی هواوی میت ۲۰ پرو شاهد قرارگیری جک 3.5 میلی متری صدا هستیم.

انتظار می رود هواوی در مراسم خود در تاریخ 16 اکتبر از 3 گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. در این مراسم باید منتظر ملاقات با گوشی های هواوی میت 20، میت 20 پرو و میت 20 پورش دیزاین باشیم.

قدرت پرچمداران آینده هواوی را پردازنده 7 نانومتری Kirin 980 تامین می کند. این دستگاه ها در نسخه های مختلف به فروش می رسند که در بالاترین نمونه خود از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند (512 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایتی از مهمترین مشخصات هواوی میت 20 پرو ).

بر اساس گزارش ها، هواوی میت 20 و میت 20 پرو به ترتیب به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و 4200 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. این دستگاه ها از شارژر وایرلس پشتیبانی می کند.

ارسال نظر