رندرهای هواوی میت ۲۰ پرو به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - رندرهای هواوی میت ۲۰ پرو در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس این رندرها، پرچمدار آینده هواوی به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود.

رندرهای هواوی میت ۲۰ پرو به اینترنت راه پیدا کرد

به تازگی رندرهای هواوی میت ۲۰ پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است که طراحی آن را به نمایش می گذارد. در این رندرها شاهد استفاده از سه رنگ آبی، مشکی و گرگ و میش (Twilight) هستیم.

رندرهای هواوی میت ۲۰ پرو برخی از شایعات گذشته را تایید می کند. این گوشی هوشمند دارای پنل پشتی و جلویی خمیده است و طراحی شبیه به پرچمداران سامسونگ دارد ( رندرهای هواوی میت 20 پرو حکایت از دوربین اصلی مربعی دارد ).

در بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه گانه خودنمایی می کند که به همراه فلاش LED درون یک المان مربعی شکل قرار گرفته است. در این رندرها سنسور اثر انگشت به چشم نمی خورد که استفاده از این اسکنر در زیر نمایشگر را تایید می کند.

[lightgallery images="190842,190843,190844,190845"]

بر اساس این رندرها، هواوی میت 20 پرو به برش نمایشگر مشابه با آیفون X مجهز می شود. شایعات به استفاده از برش صفحه نمایش قطره ای در گوشی هواوی Mate 20 اشاره می کنند که با توجه به عدم حضور این ویژگی در میت 20 لایت، انتظار می رود نسخه قدرتمندتر آن نیز فاقد چنین سبک طراحی باشد.

هواوی میت ۲۰ پرو به احتمال زیاد به سیستم شناسایی چهره سه بعدی مجهز می شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پرچمداران آینده هواوی فاقد دوربین مونوکروم هستند و این شرکت وظایف دیگری را برای سنسورهای دوربین اصلی این محصولات در نظر گرفته است. این سنسورها دارای قابلیت زوم بوده و همچنین از زاویه دید عریض بهره می برند.

هواوی میت 20 و میت 20 پرو اولین گوشی های هوشمند این شرکت چینی محسوب می شوند که قدرت آن ها را پردازنده Kirin 980 تامین می کند. هواوی برای تامین انرژی میت 20 پرو یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر می گیرد. در تاریخ 16 اکتبر با پرچمداران جدید هواوی ملاقات می کنیم.

ارسال نظر