گوشی هواوی میت 20 پرو رونمایی شد!

رسانه کلیک - گوشی هواوی میت 20 پرو به صورت رسمی معرفی شد. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده 8 هسته ای Kirin 980 تامین می کند.

گوشی هواوی میت 20 پرو رونمایی شد!

هواوی از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. در مراسم این برند در شهر لندن شاهد معرفی گوشی میت 20 و میت 20 پرو بودیم.

هواوی برای گوشی میت 20 پرو از نمایشگر خمیده OLED استفاده کرده است. این صفحه نمایش ابعادی برابر با 6.39 اینچ داشته و رزولوشن آن +QHD است. این دستگاه از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد که درون آن سیستم شناسایی چهره سه بعدی به همراه دوربین سلفی قرار گرفته است.

گوشی هواوی میت 20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که دارای سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی است. در جلوی این دستگاه شاهد حضور سنسور 24 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی هستیم. ISO دوربین میت 10 پرو می تواند تا 51200 افزایش یابد.

قدرت پرچمدار جدید هواوی را چیپست Kirin 980 تامین می کند. این پردازنده توسط لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته و از دو شبکه پردازش عصبی مستقل بهره می برد.

این گوشی هوشمند به یک فناوری پیشرفته در مقایسه با هواوی میت 20 مجهز شده است. این غول فناوری چینی برای پرچمدار گران تر خود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را در نظر گرفته است.

هواوی در این دستگاه به شارژدهی باتری توجه ویژه ای داشته است. در همین راستا گوشی هواوی میت ۲۰ پرو از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 واتی است. همچنین میت 20 پرو می تواند به عنوان پاوربانک از طریق فناوری وایرلس گوشی های مجهز به این تکنولوژی را شارژ نماید.

این گوشی هوشمند دارای بلوتوث نسخه 5.0 است و از استاندارد IP68 بهره می برد. با توجه به حضور این استاندارد در پرچمدار جدید هواوی، کاربر می تواند از این گوشی هوشمند در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کند. این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 به همراه EMUI 9.0 بهره می برد.

ارسال نظر