تیزر رسمی هواوی میت 20 از دوربین اصلی با طراحی مربعی خبر می دهد

رسانه کلیک - تیزر رسمی هواوی میت 20 در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس این تیزر، پرچمدار آینده هواوی دارای دوربین با طراحی مربعی است.

تیزر رسمی هواوی میت 20 از دوربین اصلی با طراحی مربعی خبر می دهد

ماه آینده میلادی از پرچمدارن جدید شرکت هواوی ، میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی می شود. به تازگی تیزر رسمی هواوی میت 20 توسط این شرکت در اینترنت منتشر شده است.

این ویدیو در حساب کاربری این غول فناوری چینی در شبکه اجتماعی Weibo قرار گرفته است. این ویدیو پرچمداران آینده هواوی را به نمایش نمی گذارد با این حال خبر از دوربین اصلی با طراحی مربعی شکل آن ها می دهد ( رندر هواوی میت 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرد؛ دوربین با طراحی مربعی ).

در گذشته رندرهای هواوی میت 20 و میت 20 پرو به اینترنت راه پیدا کرده بود که بر اساس آن ها، پرچمداران آینده هواوی به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شوند. این سه سنسور به همراه فلاش LED در یک المان مربعی شکل قرار می گیرند.

در حالی که انتظار می رود طراحی دوربین اصلی هواوی میت 20 و میت 20 پرو یکسان باشد، در بخش جلویی از برش نمایشگر متفاوتی بهره می برند. گوشی میت 20 دارای برش نمایشگر قطره ای بوده و میت 20 پرو از بریدگی صفحه نمایش مشابه با آیفون X بهره می برد.

گوشی هواوی میت 20 پرو به علت تجهیز به سیستم شناسایی سه بعدی چهره دارای برش نمایشگر با ابعاد بزرگتر است. این دستگاه به نمایشگر با فناوری AMOLED و رزولوشن +QHD مجهز می شود.

هواوی برای پرچمداران آینده خود جدیدترین پردازنده اش، Kirin 980 را در نظر می گیرد. این چیپست توسط لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته و در مقایسه با نسل گذشته خود پیشرفت های زیادی را تجربه کرده است.

هواوی در گذشته خبر از معرفی هواوی میت 20 و میت 20 پرو در تاریخ 16 اکتبر داده بود ( تاریخ دقیق معرفی هواوی میت 20 و میت 20 پرو اعلام شد ). بر اساس شایعات، در این مراسم با گوشی میت 20 پورش دیزاین نیز به صورت رسمی ملاقات می کنیم.

ارسال نظر