نام تجاری میت 20 به ثبت رسید؛ جهشی بزرگ در نامگذاری پرچمدار آینده هواوی

رسانه کلیک - شرکت چینی هواوی به تازگی نام تجاری میت 20 را به ثبت رسانده است. انتظار می رود فبلت آینده هواوی با این نام معرفی شود.

نام تجاری میت 20 به ثبت رسید؛ جهشی بزرگ در نامگذاری پرچمدار آینده هواوی

شرکت هواوی در اوایل سال جاری میلادی محصولات سری P20 خود را به صورت رسمی معرفی کرد. با توجه به این موضوع انتظار می رود که پرچمدار آینده این کمپانی با نام میت 20 به فروش برسد.

این شرکت چینی به تازگی نام تجاری میت 20 را در اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است. این کمپانی علاوه بر میت 20، نام های تجاری میت 30 تا میت 90 را نیز به ثبت رسانده است. این موضوع به معنای آن است که هواوی برای پرچمدارن آینده خود برنامه ریزی کرده است.

با توجه به روند معرفی پرچمداران هواوی، از گوشی میت 90 در سال 2025 رونمایی می شود. به نظر می رسد هواوی تنها برای عدم استفاده شرکت های دیگر از نام تجاری میت، این اسامی را تصاحب کرده است. در اوایل سال جاری میلادی این کمپانی درخواست ثبت نام های تجاری P30 و P40 را برای اتحادیه اروپا ارسال کرده بود.

به نظر می رسد پرچمدار بعدی هواوی از سری P با نام P30 معرفی شود. بر اساس شایعات هواوی در ماه اکتبر از هواوی میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی می کند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با طراحی این دستگاه در فضای مجازی منتشر نشده است.

گفته می شود هواوی در حال توسعه 3 گوشی هوشمند تحت سری میت 20 است. گزارش های گذشته به استفاده از نمایشگر 6.9 اینچی در میت 20 پرو اشاره کرده بودند. انتظار می رود این دستگاه مانند هواوی P20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شود.

به احتمال زیاد هواوی میت 20 دارای دوربین اصلی دوگانه و نمایشگر 6.1 اینچی باشد. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پردازنده Kirin 980 و 6/8 گیگابایت رم اشاره کرد. انتظار می رود علاوه بر این دو دستگاه شاهد معرفی میت 20 لایت نیز باشیم.

ارسال نظر