تصاویر جدید هواوی میت 20 به قلم این دستگاه اشاره می کند!

رسانه کلیک - هواوی فردا از پرچمداران جدید خود رونمایی می کند. به تازگی تصاویر جدید هواوی میت 20 در اینترنت منتشر شده که حاکی از قلم این گوشی است.

تصاویر جدید هواوی میت 20 به قلم این دستگاه اشاره می کند!

در حالی که تنها یک روز تا معرفی پرچمداران آینده هواوی زمان باقی مانده است، شایعات در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر می شود. این غول فناوری چینی در تاریخ 16 اکتبر از گوشی های هواوی میت 20 و میت 20 پرو به صورت رسمی رونمایی می کند.

امروز تصاویر جدید هواوی میت 20 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این تصاویر شاهد حضور سه گوشی هوشمند هستیم که در کنار یکی از آن ها قلم به چشم می خورد. به نظر می رسد این تصاویر در فروشگاه هواوی ثبت شده اند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با این نسخه از هواوی میت 20 در دست نیست.

تصاویر جدید هواوی میت 20

سامسونگ با گوشی های هوشمند سری نوت در این بخش از بازار حکمرانی می کند. این احتمال وجود دارد که هواوی با معرفی نسخه ای از گوشی های سری mate 20 خواهان رقابت با سامسونگ باشد.

تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با گوشی های هواوی میت 20 در اینترنت منتشر شده است. این محصولات از پردازنده 8 هسته ای Kirin 980 بهره می برند. این چیپست با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته و از دو شبکه پردازش عصبی بهره می برد ( پردازنده Kirin 980 هواوی را بهتر بشناسید؛ قلب 7 نانومتری گوشی‌های سری میت 20 ).

تصاویر جدید هواوی میت 20

هواوی برای جدیدترین پرچمداران خود دوربین اصلی سه گانه در نظر می گیرد. هواوی میت 20 به نمایشگر LCD با بریدگی قطره ای مجهز می شود و میت 20 پرو دارای صفحه نمایش امولد است ( تصاویر واقعی هواوی میت 20 از برش نمایشگر قطره ای خبر می دهد ). گوشی میت 20 پرو از سیستم شناسایی چهره سه بعدی بهره می برد.

هواوی گوشی های میت 20 و میت 20 پرو را به سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز می کند ( مشخصات کامل هواوی میت 20 پرو لو رفت ).

ارسال نظر