گوشی هواوی نوا 3 در تاریخ 27 تیر به صورت رسمی معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت هواوی قصد دارد در آینده نزدیک محصول جدید خود از سری نوا را معرفی کند. از گوشی هواوی نوا 3 در تاریخ 18 جولای رونمایی می شود.

گوشی هواوی نوا 3 در تاریخ 27 تیر به صورت رسمی معرفی می شود

تا به امروز گزارش هایی در رابطه با گوشی هواوی نوا 3 در فضای مجازی منتشر شده است. این دستگاه به تازگی تاییدیه TENAA را دریافت کرده است. هواوی به تازگی در یک جلسه اعلام کرده که از این دستگاه در تاریخ 27 تیر ماه به صورت رسمی رونمایی می کند ( تیزر هواوی نوا 3 منتشر شد؛ احتمال رونمایی در ماه آینده ).

انتظار می رود در آینده نزدیک پوسترهای رسمی این دستگاه در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شود. بر اساس اطلاعاتی که توسط TENAA منتشر شده، گوشی هواوی نوا 3 به نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1080 × 2240 مجهز می شود و از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد.

قدرت این گوشی هوشمند را یک پردازنده 8 هسته ای با فرکانس 2.36 گیگاهرتز تامین می کند که انتظار می رود Kirin 659 باشد. این چیپست را 6 گیگابایت رم همراهی می کند. این در حالی است که پیش‌تر شایعاتی مبنی بر استفاده از پردازنده Kirin 710 در این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده بود.

این دستگاه در دو نمونه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. هر دو نسخه به درگاه کارت حافظه خارجی مجهز شده اند. بریدگی صفحه نمایش این دستگاه میزبان دوربین سلفی دوگانه است ( هواوی نوا 3 مجهز به پردازنده Kirin 710 در ماه جولای معرفی می شود ).

هواوی برای این محصول خود دوربین اصلی دوگانه در نظر گرفته است. دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسورهای 24 و 2 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی به سنسورهای 16 و 24 مگاپیکسلی مجهز شده است. در بخش پشتی این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. انتظار می رود گوشی هواوی نوا 3 در رنگ های مشکی و آبی به بازار عرضه شود.

ارسال نظر