عیدِ دیدنی با هواوی: 77 دستگاه Mate 10 Porsche Design برنده شوید!

رسانه کلیک - شرکت هواوی برای اولین بار در ایران طرحی را پیاده کرده تا کاربران از 12 بهمن ماه تا پایان تعطیلات عید نوروز با خرید از 8 محصول منتخب این شرکت، علاوه بر دریافت جایزه آنی در قرعه کشی بزرگ 77 دستگاه Mate 10 Porsche Design نیز شرکت کنند. 

عیدِ دیدنی با هواوی: 77 دستگاه Mate 10 Porsche Design برنده شوید!

پورشه دیزاین شرکت طراحی آلمانی است، که در زمینه تولید پوشاک، ساعت، جواهرات موبایل و انواع دیگر کالاهای لوکس فعالیت می‌کند. شرکت پورشه دیزاین در سال ۱۹۷۲ توسط فردیناند آلکساندر پورشه راه‌اندازی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر لودویگزوبورگ، آلمان قرار دارد. مدتی است که شرکت هواوی با این برند آلمانی همکاری می کند و یکی از مطرح ترین و محبوب ترین محصولات مشترک این دو شرکت Mate 10 Porsche Design است که قیمتی در حدود 1500 یورو دارد.

اکنون این فرصت توسط شرکت هواوی فراهم شده تا شانس برنده شدن یک دستگاه هواوی میت 10 پورشه دیزاین برای شما امکان پذیر شود! اما چگونه؟ هواوی با نزدیک شدن به عید نوروز جشنواره ای در بازار با عنوان «عیدِ دیدنی با هوآوی» ترتیب داده که در این جشنواره علاوه بر اینکه به ازای خرید هر گوشی هوآوی یک هدیه بدون هیچ گونه قرعه کشی در اختیار کاربران قرار می گیرد و در کنار آن همه خریداران گوشی های هواوی در قرعه کشی 77 دستگاه گوشی لوکس PORSCHE DESIGN Huawei Mate10 شرکت داده می شوند. در جشنواره عیدانه امسال، با مراجعه به فروشگا‌ه‌های منتخب سراسر کشور و خرید هر یک از گوشی‌های منتخب (Mate 10 Lite, Mate 10, Mate 10 Pro, Nova 2 Plus, P Smart, P10 Lite, Y7 Prime, Y5 2017) ) هدایای ویژه‌ای از جمله: کارت هدیه، بلندگوی JBL Flip4 و پاوربانک هوآوی دریافت نمایید. هوآوی به همه شما هدیه می‎‌دهد؛ به ازای هر خرید، متناسب با مدل گوشی خریداری شده، حداقل یک هدیه از ما خواهید گرفت. برای دریافت هدایای خود به مراکز اخذ هدایا مراجعه کنید.

PORSCHE DESIGN Mate 10 علاوه بر طراحی لوکس و بی رقیب، از قابلیت های تکنولوژیک و ویژگی های فنی پیشرویی چون هوش مصنوعی یا AI که کاربردهای مختلفی در بخش های مختلف گوشی دارد در کنار مانیتور FullView شش اینچی با 6 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. لازم به ذکر است که همراه با این گوشی هوشمند پیشرو و لوکس، تجهیزات جانبی کاملی هم در پکیج این مدل در اختیار کاربران قرار می گیرد که از کیف چرم PORSCHE DESIGN تا هدفون های اختصاصی و برخی اقلام دیگر را شامل می شود.

برای شرکت در قرعه کشی های جشنواره "عیدِ دیدنی با هوآوی" کافی است به وب سایت: ww.huaweidi.com مراجعه و با وارد کردن اطلاعات گوشی خریداری شده در قرعه کشی 77 گوشی لوکس هوآوی شرکت کنید.

ارسال نظر