گوشی هواوی P20 در TENAA رویت شد؛ متفاوت تر از آنچه تصور می کردیم!

رسانه کلیک - تا به امروز اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده هواوی منتشر شده است. به تازگی گوشی هواوی پی 20 با ظاهری متفاوت تر از آنچه شایعات اشاره داشتند، در TENAA حضور پیدا کرد.

گوشی هواوی P20 در TENAA رویت شد؛ متفاوت تر از آنچه تصور می کردیم!

شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده هواوی در اینترنت انتشار یافته است. در ابتدا این دستگاه ها با نام های هواوی P20، هواوی P20 پرو و هواوی P20 پلاس شناخته می شدند ( گوشی هواوی P20 پلاس به باتری 4000 میلی آمپری مجهز می شود ). پس از مدتی شایعات اعلام کردند که P20 پرو معرفی نخواهد شد و P20 لایت جایگزین آن می شود ( هواوی P20 لایت در برخی از کشورها با نام Nova 3e فروخته می شود ).

اطلاعات فاش شده به استفاده از ماژول دوربین سه گانه در این محصول اشاره داشتند ولی بر اساس تصاویر منتشر شده توسط TENAA این موضوع صحت ندارد. به تازگی گوشی هواوی پی 20 با دوربین دوگانه همانند محصولات گذشته این غول دنیای فناوری در TENAA حضور پیدا کرده است.

[lightgallery images="155644,155645,155646,155647"]

این احتمال وجود دارد که منابعی نامعلوم در گذشته با انتشار شایعات در رابطه با این محصول قصد جلب توجه رسانه ای داشته اند که البته در این زمینه نیز موفق شده اند چرا که بسیاری از افراد در رابطه با دوربین سه گانه گوشی هواوی پی 20 هیجان زده هستند. یکی دیگر از احتمالات این بوده که هواوی برای جلوگیری از افشای اطلاعات اصلی، مشخصات جعلی را منتشر کرده است.

اخیرا رگولاتوری چین، TENAA تصاویر جدیدی را از یک محصول هواوی منتشر کرده که به نظر می رسد مربوط به گوشی هواوی پی 20 است. در این تصاویر دوربین اصلی دوگانه بوده و همچنین در آن خبری از طراحی تمام صفحه همانند میت 10 پرو نیست چرا که در بخش جلویی آن شاهد قرارگیری دکمه هوم هستیم.

در حال حاضر این دستگاه در سایت TENAA حضور ندارد و نمی توانیم تصاویر را در این وب سایت مشاهده کنیم. این تصاویر توسط یک سایت دیگر منتشر شده است، در نتیجه این احتمال وجود دارد که تصاویر جعلی باشند.

ارسال نظر