هواوی P20 هفتم فروردین ماه معرفی می شود

رسانه کلیک - زمان رونمایی از گوشی هوشمند هواوی پی 20 به عنوان پرچمدار این شرکت چینی مشخص شد. هواوی اعلام کرده که از این گوشی هوشمند 27 مارس یعنی هفتم فروردین‌ماه رونمایی می کند.

هواوی P20 هفتم فروردین ماه معرفی می شود

هواوی P10 قطعا معرف حضور تمام علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند است. این گوشی گل سرسبد موبایل‌های معرفی‌شده در سال 2017 است که توانست با ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد و جذابش به فروش و اقبال بالایی دست یابد و جز بهترین گوشی‌های سال 2017 قرار بگیرد. پس از P10 پیش‌بینی می‌شد که طبق روال قبلی هواوی پرچم‌دار بعدی این شرکت P11 نام داشته باشد اما شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد نام گوشی هوشمند بعدی هواوی P20 است.

این کمپانی چینی پس از گمانه‌زنی‌های فراوان سرانجام امروز با انتشار ویدئویی نام نسل بعدی گوشی خود یعنی گوشی هوشمند هواوی پی 20 را تایید کرده است؛ اما این تمام اطلاعاتی نیست که هواوی از P20 منتشر کرده این کمپانی اعلام کرده که برخلاف انتظارها قصد معرفی گوشی جدید خود را در جریان کنگره موبایل بارسلون MWC 2018 ندارد و طبق برنامه‌ریزی‌هایش از لپ‌تاپ‌های جدیدش در این کنگره رونمایی خواهد کرد و معرفی رسمی P20 به 27 مارس (7 فروردین‌ماه) موکول خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده گوشی هوشمند هواوی پی 20 به سیستم تشخیص چهره ویژه‌ای به نام Point Cloud Depth Camera مجهز خواهد بود که قابلیت انیموجی اپل را نیز دارد و صفحه‌نمایش 5.7 اینچی، پردازنده Kirin 970، رم 6 گیگابایتی، اسکنر اثرانگشتی جلو و یک ماژول سه‌بعدی دوربین تنها بخشی از مشخصاتی است که P20 را برای رقابت با غول‌های بازار همچون آیفون X آماده کرده است.

طبق اطلاعات منتشرشده علاوه بر نسخه استاندارد یک نسخه دیگر به نام‌ هواوی P20 پلاس نیز بیست و هفتم مارس رونمایی خواهند شد. نسخه پلاس این گوشی صفحه‌نمایش 6 اینچی خواهد داشت و باتری آن نیز قدرتمندتر است علاوه بر نسخه پلاس احتمالا نسخه P20 Lite نیز در کار خواهد بود که شنیده‌ها حاکی از آن است که در هفتم فروردین و در جریان کنفرانس ویژه هواوی از این گوشی خبری نیست و رونمایی نمی شود.

ارسال نظر