هواوی P20 لایت در برخی از کشورها با نام Nova 3e فروخته می شود

رسانه کلیک - در حالی که شرکت هواوی در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی های هوشمند پرچمدار خود رونمایی نمی کند، این روزها شاهد اطلاعات افشایی بسیاری از این محصول هستیم. بر اساس گزارش های اخیر، هواوی P20 لایت قرار است در برخی از کشورها با نام نوا 3e فروخته شود.

هواوی P20 لایت در برخی از کشورها با نام Nova 3e فروخته می شود

هواوی در نمایشگاه MWC 2018 از گوشی های پرچمدار خود رونمایی نخواهد کرد. این غول تکنولوژی چینی در تاریخ 27 ماه مارس، محصولات سری P20 را معرفی می کند. تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در اینترنت منتشر شده است که اطلاعات زیادی را در دسترس ما قرار می دهد. قبل از تایید شدن گوشی های سری پی ۲۰ تصور می شد هواوی نام P11 را برای گوشی جدید خود انتخاب کرده است ( هواوی P20 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود ).

انتظار می رود این شرکت از سه گوشی هوشمند هواوی P20، هواوی P20 پلاس و هواوی P20 لایت رونمایی کند. بر اساس جدیدترین گزارش، این احتمال وجود دارد که P20 لایت همانند هواوی میت 10 لایت در بازار برخی کشورها با نام دیگری به فروش برسد. هم اکنون میت 10 لایت در چندین کشور با نام Miamaig 6 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

در حالی که هواوی P20 لایت در بعضی بازارها با نام اصلی خود به فروش می رسد، برخی کاربران مجبور به تهیه این دستگاه با نام هواوی نوا 3e هستند. علت این امر را باید در عملکرد مناسب برند نوا در برخی از کشورها در سطح جهان دانست. برای اطمینان از این موضوع باید به انتشار این گزارش توسط افشاگر معروف، ایوان بلس اشاره کرد.

نوا 3e

دستگاه هواوی نوا 3e نباید تفاوتی از نظر ظاهری و مشخصات فنی با P20 لایت داشته باشد، اما این احتمال وجود دارد که هواوی رنگ های متفاوتی را برای این محصول خود در نظر بگیرد. به تازگی تصاویر هواوی P20 لایت توسط FCC فاش شده که توسط آن ها می توان به استفاده از برش نمایشگر در این دستگاه پی برد ( تصاویر هواوی پی 20 لایت توسط FCC فاش شد ).

از دیگر ویژگی های این گوشی هوشمند می توان به دوربین اصلی دوگانه با چینش عمودی و سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی اشاره کرد. در تاریخ 27 ماه مارس با محصولات جدید هواوی ملاقات خواهیم کرد.

ارسال نظر