هواوی P20 Lite با طراحی مشابه آیفون X بصورت رسمی رونمایی شد!

رسانه کلیک - هواوی پی 20 لایت جدیدترین گوشی شرکت چینی هواوی که از مدت ها پیش شایعاتی مبنی بر ارائه آن با طراحی مشابه آیفون X به گوش می رسید، امروز بصورت رسمی در لهستان رونمایی شد. 

هواوی P20 Lite با طراحی مشابه آیفون X بصورت رسمی رونمایی شد!

در حالی که چیزی تا رونمایی گوشی های جدید خانواده P20 در تاریخ 7 فروردین 1397 باقی نمانده، دفتر لهستان شرکت چینی هواوی از گوشی پی 20 لایت رونمایی کرد. این گوشی میان رده که دارای نمایشگری مشابه آیفون 10 (در این دستگاه نیز از برش نمایشگر استفاده شده است) است، مانند اکثر محصولات هواوی از دو دوربین بهره می برد و دارای سنسور اثر انگشت در بخش پشتی گوشی است. دوربین دوگانه شامل یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است. این محصول میان رده از پردازنده محبوب شرکت هواوی یعنی Kirin 659 استفاده می کند که تقریبا در نیمی از گوشی های این شرکت از جمله میت 10 لایت، پی اسمارت (فیگو)، آنر 7 ایکس و بسیاری دیگر به کار رفته بود. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز گوشی پی 20 لایت را همراهی می کنند. این گوشی از یک باتری 3000 میلی آمپر بر ساعت استفاده می کند و نسبت به سایر میان رده های هواوی، رنگ بندی متنوع تری دارد. همچنین پی 20 لایت از پورت USB Type-C استفاده می کند.

صفحه نمایش 5.84 اینچی هواوی پی 20 لایت از نسبت تصویر عجیب 19:9 استفاده می کند!

این گوشی به همراه آخرین نسخه اندروید، یعنی اندروید Oreo و رابط کاربری اختصاصی شرکت هواوی یعنی EMUI 8 به بازار عرضه می شود.

در تاریخ 7 فروردین از گوشی های سری پی 20 هواوی به صورت رسمی رونمایی می شود. با این وجود، به تازگی تمامی مشخصات این محصولات فاش شده است.

هواوی سومین برند تولیدکننده گوشی در دنیا محسوب می شود. این کمپانی در اواخر ماه مارس از سه محصول جدید رونمایی خواهد کرد. در میان این دستگاه ها، دو گوشی هواوی P20 و هواوی P20 پرو پرچمداران جدید این کمپانی هستند.

ارسال نظر