دوربین هواوی P20 در شب تصاویر فوق العاده ای ثبت می کند!

رسانه کلیک - تا رونمایی رسمی از پرچمداران آینده هواوی فاصله زیادی باقی نمانده است. به تازگی تیزری از دوربین هواوی P20 منتشر شده که کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این دستگاه را در شب به نمایش می گذارد.

دوربین هواوی P20 در شب تصاویر فوق العاده ای ثبت می کند!

در تاریخ 27 مارس از محصولات سری P20 هواوی رونمایی خواهد شد ( هواوی P20 هفتم فروردین ماه معرفی می شود ). شایعات به کیفیت فوق العاده دوربین هواوی P20 اشاره دارند. به نظر می رسد هواوی P20 دارای دوربین اصلی دوگانه باشد و نسخه بزرگتر آن، هواوی P20 پلاس یا پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شود.

استفاده از سه سنسور برای دوربین اصلی هواوی پی 20 پلاس، قابلیت های زیادی را در اختیار صاحبان این مدل قرار می دهد. امروز هواوی به صورت رسمی اعلام کرده که دوربین مورد استفاده در P20 و P20 پلاس تصاویر فوق العاده ای را در شب ثبت می کند.

امروز مدیر بخش موبایل این شرکت در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo تیزر جدیدی از هواوی P20 منتشر کرد. علاوه بر این تیزر شاهد عبارت «دوربین هواوی P20 از تاریکی نمی ترسد و شب واضح تر است. نوآوری های هواوی در بخش فنی را دوباره مشاهده کنید» در پست این فرد هستیم.

مدیرعامل هواوی اخیرا در مصاحبه ای در رابطه با دوربین پرچمداران آینده این شرکت گفته است:

ما در بخش فناوری های دوربین نوآوری بزرگی خواهیم داشت. این تکنولوژی از تمامی فناوری های موجود در دوربین گوشی های هوشمند دیگر بهتر است.

در این تیزر جدید به استفاده از هوش مصنوعی در دوربین هواوی P20 اشاره شده است. بر اساس شایعات دوربین مورد استفاده در هواوی P20 دارای یک سنسور 12 مگاپیکسلی RGB، یک لنز 16 مگاپیکسلی مونوکروم و سنسوری 16 مگاپیکسلی تله فوتو است. از دیگر مشخصات دوربین این محصول می توان به لرزشگیر اپتیکال و دریچه دیافراگم f1.8 اشاره کرد.

دوربین هواوی P20

قدرت هواوی P20 و هواوی P20 پلاس را پردازنده Kirin 970 تامین خواهد کرد. این تراشه به همراه NPU (واحد پردازش عصبی) قادر به ثبت تصاویر واضح در شرایط نوری ضعیف است. این احتمال وجود دارد که P20 به نمایشگر 5.7 اینچی و P20 پلاس به نمایشگر 6 اینچی مجهز باشد. انتظار می رود رزولوشن این نمایشگرها فول اچ دی پلاس باشد.

ارسال نظر