گوشی هوشمند هواوی P20 به برش نمایشگر مشابه آیفون X مجهز می شود

رسانه کلیک - آیفون X متفاوت ترین گوشی هوشمند اپل از نظر طراحی محسوب می شود. این دستگاه در بالای نمایشگر خود به یک برش یا ناچ مجهز شده است. رندر جدید گوشی هوشمند هواوی P20 نشان از طراحی مشابه این دستگاه با محصول اپل دارد.

گوشی هوشمند هواوی P20 به برش نمایشگر مشابه آیفون X مجهز می شود

در حالی که بسیاری از افراد منتظر رونمایی از پرچمداران آینده سامسونگ هستند، گوشی هوشمند هواوی P20 و برادر بزرگتر آن نیز در مرکز توجه قرار دارند. هواوی از پرچمداران خود در اواخر ماه مارس رونمایی می کند. امروز رندر جدیدی از این دو دستگاه منتشر شده که نمای جلویی آن ها را نشان می دهد.

بر اساس TENAA ، گوشی هوشمند هواوی P20 دارای طراحی تمام صفحه خواهد بود و همچنین از دکمه هوم بهره می برد ( گوشی هواوی P20 در TENAA رویت شد؛ متفاوت تر از آنچه تصور می کردیم ). در رندر منتشر شده این موارد رعایت شده و همچنین در بالای نمایشگر شاهد حضور برشی هستیم که محل قرارگیری دوربین سلفی این محصول است.

در این رندر سنسور اثر انگشت هواوی P20 پلاس نسبت به هواوی P20 در محل متفاوتی قرار دارد. در جلوی این دستگاه دکمه ای وجود ندارد که این امر به معنای انتقال سنسور اثر انگشت به پنل پشتی است، البته متاسفانه در این رندر پنل پشتی این گوشی هوشمند قابل مشاهده نیست.

شایعات گذشته به استفاده از دوربین سه گانه در هواوی P20 و هواوی P20 پلاس اشاره داشتند ( گوشی هواوی P20 پلاس به باتری 4000 میلی آمپری مجهز می شود ). به نظر می رسد هواوی امسال در بخش دوربین گوشی های هوشمند خود تحول بزرگی را ایجاد کند تا بتواند با گلکسی S9 رقابت کند.

شایعات به استفاده از نمایشگر 6.01 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و فناوری LCD، پردازنده Kirin 970، رم 6 گیگابایتی و دوربین اصلی سه گانه در هواوی P20 پلاس اشاره می کنند. این دوربین سه گانه دارای یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی مونوکروم و یک سنسور 16 مگاپیکسلی تله فوتو با دریچه دیافراگم f/1.8 است.

ارسال نظر