انتشار تصاویری از هواوی P20 پورشه دیزاین با دوربین اصلی سه گانه

رسانه کلیک - هواوی به صورت رسمی از محصولات سری P20 خود در 27 ماه مارس رونمایی می کند. تصاویری از هواوی P20 پورشه دیزاین منتشر شده است که این دستگاه را مجهز به دوربین اصلی سه گانه با چیدمان افقی نشان می دهد.

انتشار تصاویری از هواوی P20 پورشه دیزاین با دوربین اصلی سه گانه

تا به امروز شایعات به معرفی سه گوشی هوشمند از سری محصولات هواوی P20 در تاریخ 27 ماه مارس اشاره داشتند ( هواوی P20 هفتم فروردین ماه معرفی می شود ). این دستگاه ها را هواوی P20، هواوی P20 پرو و P20 لایت تشکیل می دهند ( TENAA همه مشخصات گوشی هواوی P20 لایت را روی دایره ریخت ). با این وجود امروز اطلاعاتی از سوی یکی افشاگر منتشر شده که خبر از معرفی هواوی P20 پورشه دیزاین می دهد.

بر اساس این تصاویر، هواوی P20 پورشه دیزاین از دوربین اصلی سه گانه و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره می برد که البته نحوه چیدمان دوربین نسبت به هواوی پی 20 پرو متفاوت است. در تصویر زیر می توان چیدمان عمودی دوربین اصلی سه گانه هواوی P20 پرو را مشاهده کرد ( دوربین هواوی P20 در شب تصاویر فوق العاده ای ثبت می کند ).

نحوه چیدمان دوربین اصلی هواوی P20 پورشه دیزاین به صورت افقی بوده و در میان سنسورهای دوگانه و سنسور سوم آن فلاش LED قرار گرفته است.

انتظار می رود که سنسورهای مورد استفاده در هواوی P20 پورشه دیزاین عملکرد یکسانی با سنسورهای پی 20 پرو داشته باشد. یکی از این سنسور به صورت استاندارد، دیگری به صورت تله فوتو و سنسور سوم دارای زاویه دید وسیع است. در سمت راست سنسور سوم برند لایکا خودنمایی می کند.

ایوان بلاس اخیرا رندرهای رسمی هواوی P20، هواوی P20 پرو و پی 20 لایت را منتشر کرده بود که برش نمایشگر موجود در این محصولات را نشان می داد ( قیمت محصولات سری P20 هواوی بالاخره معلوم شد؛ ارزان تر از P10 ). بر اساس تصاویری که از هواوی P20 پورشه دیزاین منتشر شده نمی توان استفاده از برش نمایشگر را در آن تشخیص داد با این وجود به احتمال زیاد این دستگاه به نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود.

در ساخت این نسخه ویژه از هواوی پی 20 از پنل های شیشه ای در بخش جلویی و پشتی دستگاه استفاده شده است. در این تصاویر در بخش پشتی سنسور اثر انگشت حضور ندارد بنابراین انتظار می رود که این محصول به فناوری سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز شود. این احتمال وجود دارد که هواوی P20 پورشه دیزاین با قیمت 1576 دلار عرضه شود.

ارسال نظر