هواوی از گوشی هوشمند P20 پرو مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی و دوربین اصلی سه گانه رونمایی کرد

رسانه کلیک - امروز از پرچمداران جدید هواوی در مراسمی رونمایی شد. گوشی هواوی P20 پرو یکی از این پرچمداران بوده که از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد.

هواوی از گوشی هوشمند P20 پرو مجهز به نمایشگر 6.1 اینچی و دوربین اصلی سه گانه رونمایی کرد

همانطور که انتظار می رفت و شرکت هواوی وعده داده بود امروز در شهر پاریس مراسمی برای معرفی پرچمداران جدید این شرکت برگزار شد. در این مراسم گوشی هواوی P20 و گوشی هواوی P20 پرو به عنوان پرچمداران جدید این شرکت چینی معرفی شدند.

این گوشی هوشمند از بدنه شیشه ای و فریم فلزی بهره می برد. طراحی این محصول تفاوت چندانی با برادر کوچک تر خود ندارد و در جلوی آن از دکمه هوم مجهز به سنسور اثر انگشت استفاده شده است. نمایشگر 6 اینچی گوشی هواوی P20 پرو در بخش بالایی خود دارای برش است. ضمن آنکه رزولوشن در نظر گرفته شده برای این پنل OLED برابر با 2160 × 1080 پیکسل است.

قدرت این دستگاه را پردازنده Kirin 970 تامین می کند. این چیپست از هشت هسته پردازشی بهره می برد و هسته های آن دارای فرکانس 2.4 و 1.8 گیگاهرتزی هستند. در کنار این پردازنده هواوی از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.

گوشی هواوی P20 پرو دارای دوربین اصلی سه گانه بوده که برای اولین بار شاهد استفاده از این سیستم در دنیای گوشی های هوشمند هستیم. سنسورهای مورد استفاده در این محصول از رزولوشن های 40، 20 و 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

[lightgallery images="160786,160787,160788"]

سنسور 40 مگاپیکسلی این دستگاه به عنوان دوربین اصلی انجام وظیفه می کند. سنسور 8 مگاپیکسلی هواوی P20 به صورت تله فوتو بوده و قادر به بزرگنمایی 3X به صورت اپتیکال است. سنسور 20 مگاپیکسلی مورد استفاده در گوشی هواوی P20 پرو قادر به ثبت تصاویر سیاه و سفید ( مونوکروم ) است. در جلوی این مدل یک دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد.

انرژی این دستگاه را یک باتری 4000 میلی آمپری تامین می کند و کاربر می تواند توسط پورت USB Type-C و فناوری شارژ سریع SuperCharge آن را شارژ کند. هواوی برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری EMUI 8.1 را در نظر گرفته است.

این گوشی علاوه بر رنگ های مشکی و آبی در یک رنگ جذاب دیگر با نام «Twilight» نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد. ضمن اینکه قیمت گوشی هواوی P20 پرو در این مراسم 900 یورو اعلام شده است.

ارسال نظر