رنگ های جدید هواوی P20 پرو در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت هواوی در IFA 2018 از پرچمداران جدید خود رونمایی نمی کند؛ با این حال در این نمایشگاه با رنگ های جدید هواوی P20 پرو ملاقات می کنیم.

رنگ های جدید هواوی P20 پرو در نمایشگاه IFA 2018 معرفی می شود

شرکت هواوی در اوایل سال جاری میلادی از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. هواوی P20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. این دستگاه علاوه بر دوربین بی نظیر خود، از رنگ های جذابی نیز بهره می برد.

این گوشی هوشمند در رنگ های آبی و مشکی و یک نسخه ویژه با رنگ Twilight به بازار عرضه شده است. این نسخه از پرچمدار هواوی از رنگ های آبی و بنفش بهره می برد. تا به امروز بسیاری از شرکت های چینی محصولات خود را با رنگ Twilight به بازار عرضه کرده اند.

این غول فناوری چینی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2018 از رنگ های جدید هواوی P20 پرو رونمایی کند. یکی از این نمونه ها دارای ترکیبی از رنگ های مشکی، بنفش، فیروزه ای و آبی خواهد بود. اگر به دنبال خرید یک گوشی هوشمند با رنگی متفاوت باشید، می توانید نسخه جدید هواوی پی 20 پرو را خریداری کنید.

هواوی برای رنگ نسخه دوم گوشی پی 20 پرو از عناصر دریایی شامل صدف و مروارید الهام گرفته است. در این نمونه شاهد حضور رنگ های سفید و زرد خواهیم بود.

هواوی در تاریخ 31 آگوست در نمایشگاه IFA 2018 مراسم خود را برگزار می کند ( احتمال رونمایی از پردازنده Kirin 980 شرکت هواوی در تاریخ 31 آگوست ). در کنفرانس این شرکت علاوه بر رنگ های جدید هواوی P20 پرو، پردازنده Kirin 980 نیز رونمایی می شود.

در گذشته شرکت هواوی اطلاعاتی را در رابطه با پردازنده کایرین 980 منتشر کرده بود. این چیپست بر پایه لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. این پردازنده در هواوی میت 20 و میت 20 پرو مورد استفاده قرار می گیرد ( رونمایی از گوشی های سری هواوی میت 20 در ماه اکتبر؛ پردازنده Kirin 980 در راه است ).

ارسال نظر