بروزرسانی گوشی پی 20 پرو از راه رسید/ عرضه آپدیت امنیتی و توییک های دوربین

رسانه کلیک - بروزرسانی گوشی پی 20 پرو که اخیرا عرضه شده، ضمن همراه داشتن آپدیت امنیتی ماه ژوئن، برخی ویژگی های جدید را به دوربین دستگاه اضافه می کند.

بروزرسانی گوشی پی 20 پرو از راه رسید/ عرضه آپدیت امنیتی و توییک های دوربین

به نظر می رسد که کمپانی هواوی با عرضه P20 پرو توانسته دل کاربران اروپای غربی را برده و آنها را به سمت خود جذب کند. البته این قضیه در کشور آمریکا صدق نمی کند و در این منطقه، استقبال خوبی از آن به عمل نیامد.

بر اساس بررسی هایی که توسط رسانه های مختلف صورت گرفته، تلفن هوشمند P20 Pro از دوربین فوق العاده ای بهره مند است، اما این موضوع به این معنی نیست که جایی برای پیشرفت وجود ندارد. بروزرسانی گوشی پی 20 پرو به تازگی منتشر شده و شاهد اضافه شدن توییک های جدیدی به اپلیکیشن دوربین هستیم. در کنار آن، این بسته جدید حاوی آپدیت امنیتی ماه ژوئن نیز است.

در بروزرسانی جدید P20 پرو شاهد آن هستیم که دکمه زوم به پایین ترین قسمت ممکن رفته و آیکون شاتر نیز از حالت دایره ای به مربع تبدیل شده است.

بروزرسانی گوشی پی 20 پرو با بهبود و بهینه سازی سیستم عامل همراه است و می توان گفت مصرف باتری نیز تا حد زیادی مورد توجه قرار گفته و می توان شاهد کاهش آن بود. رابط کاربری بخش انتخاب والپیپر نیز بهبودهایی را به خود دیده و تجربه کار با آن نیز بهتر شده است.

در نهایت بروزرسانی گوشی پی 20 پرو که با شماره ساخت B131 عرضه شده، مشکل تأخیر صدا در هنگام پاسخ به تماس از طریق گوگل اسیستنت را برطرف کرده است.

در حال حاضر این بروزرسانی از طریق Huawei Recovery Updater در دسترس قرار گرفته، اما پیش بینی می شود که آپدیت OTA آن در آینده نزدیک و به زودی برای دارندگان گوشی P20 پرو عرضه شود.

اگر شما نیز این محصول هواوی را خریداری کرده و آپدیت جدید را نصب کرده اید، لطفا تجربیات خود را با ما و دیگر مخاطبان کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر